RAIDERS
Broken Hills ile Vault City arasında Unknown yazılı bir yer
var. Orası
Raiders'ların mekanı. Herifler çok zorlu ve mekanları
yerin altında
olduğu için acayip tuzaklar hazırlamışlar.
Karakterinize güven meselesi
yani... Neyse, tüm çeteyi dağıtırsanız
2000xp kazanırsınız. İçerideyken
sandıklardan bulacağınız 3 tane Dog
Tag'i almayı unutmayın. First
Citizen Lynette'e Raiders'ı
temizlediğinizi haber verdiğinizde $1000 ve
1000xp alırsınız. Daha
iyisi 3 dog tag'in üstünde yazan numaralarla
raiders'ın kasayı
açabilir ve Account kitaplarını ele geçirebilirsiniz.
Bu kitabı
Lynette'e gösterdiğinizde $500 ve 1000xp daha kazanırsınız
(Eğer
elinizde Bishop'un holodiski varsa bunun yerine Vault City - Görev
9'u alırsınız).
REDDING
Gidip şerifle konuşun. Sakat olduğu
için çalışamıyor ve yerine geçici
bir eleman arıyor. Bizden iyisini
bulamaz ya, işi alın. İlk iş olarak
Bayan Rooney'in borcunu almanız
gerekiyor. Gidip kadına $120'ı kendi
cebinizden verirseniz 1500xp
kazanırsınız. Geri gelip şerife işi
hallettiğinizi söylediğinizde
$100 kazanacaksınız. Yani kaybınız sadece
$20. Bundan sonra şerif
size bir görev daha verecek (Bkz. Görev 4).
Ayrıca şerifin ofisinde
almamızı bekleyen değişik silahlar bulunuyor.
Great Wanamingo
Madenini, $1000 ödeyerek Başkan Ascorti'den satın
alabilirsiniz.
Eğer madeni tüm zararlı hayvanlardan temizlerseniz
Ascorti'ye
$2500'a geri satabilirsiniz (1000xp). Madenin girişlerinden
biri
Frog Morton'ın saklandığı yerde (Bkz. Görev 1). Bir başka girişi
şerifin
ofisinin güneyindeki kuyudan aşağı indiğinizde bulabilirsiniz.
Bu
girişten kuzeydoğuya doğru ilerleyip göreceğiniz merdivenden yukarı
çıkarsanız
kendinizi Ascorti'nin gazinosunda bulursunuz. Madeni tamamen
dolaştığınızdan
ve hiç zararlı böcek kalmadığından emin olmalısınız.
Bunu
yaptığınızda madeni temizlediğinizi söyleyen bir mesajla beraber
3500
xp kazanacaksınız.
Görevler
1. Frog Morton'ı öldürün - $1000
ve 3000xp.
Frog ve çetesini kasabanın batı tarafında bulabilirsiniz.
Bu görevi
bitirdiğiniz takdirde Frog'un kardeşleri kuyruğunuza
takılacaktır ve
oyunda değişik zamanlada karşınıza çıkıp sorun
yaratabilirler.
2. Fahişeyi kimin öldürdüğünü bulun - $500 ve
1250xp.
Malamute barına gidip barmenle konuşun. Faili Mornigstar
Madencilikte
bulabilirsiniz. Hemen itiraf edecektir.
3.
Excavator chip'ini bulun - $1000 ve 2500xp.
Chip'i Wanamingo
Madeninin alt katlarından birinde bulacaksınız. Daha
sonra götürüp
isteğe göre Morningstar ya da Kokowembe şirketlerinden
birine satın.
İkisi de aynı parayı ödeyecek.
4. Bar kavgasını önleyin - $300
ve 1500xp.
Malamute barına gidip kavga edenlerle konuşun. Kibarlıktan
anlamazlarsa
ikisinide alıp kodese tıkabilirsiniz.
NEW RENO
Jules
ile konuşun. İlk vardığınız yerin yakınlarında göreceksiniz onu.
$100
karşılığında size şehirdeki 4 mafyanın birinden detaylıca
bahsedebilir.
New Reno'da para kazanmak istiyorsanız dikkatli olmalı ve
alttan
almalısınız, yoksa kavga çıkabilir ve bunun da pek yararı olmaz
sanırım.
Bu şehirdeki görevlerin neredeyse tümünü mafya ailelerinden
alacaksınız.
Yalnız bir ailenin tüm görevlerini yerine getirdiğinizde
artık
onlardan biri sayılırsınız ve bu durumda diğer ailelerin
görevlerini
alamazsınız. Aşağıdaki görevlerde hangisinin sizi onlardan
biri
yaptığını yanına yazdım. Ancak eğer görevi alır, görevi yerine
getirir
ama dönüp de haber vermezseniz hiçbirşey değişmez. Yani o en son
görevde dönüp haber vermeyin ve gidip diğer ailelerin de görevlerini
yapın.
Sex
yeteneğinize göre Bishop'un karısıyla yatabilirsiniz. Mrs. Bishop,
Shark
Club'ın ikinci katındadır. Ama ondan önce Vault City'deki Moore'un
çantasını teslim ettiğinizden emin olun, yoksa dışarıya dövüşerek
çıkmak
zorunda kalırsınız. Bayan Bishop'la yattıktan sonra onun
duvardaki
kasanın şifresini gevelediğini duyacaksınız. Kasada bir
gerdanlıkla
beraber birkaç şey daha bulabilirsiniz. Kuzeydeki odada
bulunan
kasada ise Raiders'ın yerini gösteren bir harita var. Dikkat
edin,
bu kasa tuzaklı ve aktif hale geçerse Bishop'un adamlarıyla
başınız
belaya girer. Eğer Bishop'u öldürüp, Mrs. Bishop'a artık özgür
olduğunu
söylerseniz 1000xp kazanırsınız.
Unarmed'da iyiyseniz kendinizi
boks yaparak deneyebilirsiniz. Eğer boks
oynamaya karar verirseniz
Shark Club'ın zemin katındaki bir sandıkta bir
çift Plated Boxing
Gloves bulabilirsiniz. Daha sonra ikinci sokağa
geçip Jungle Gym'e
gidin ve Stuart'la konuşun. Otomatikman sandıktan
bulduğunuz
eldivenlerle ringe çıkacaksınız.
Eğer hiçbir yerde bir Voice
Recognation Module bulamazsanız New Reno
Arms shop'taki Elridge size
bir tane satabilir (biraz pazarlıkla $2500'e
alabilirsiniz).
Elridge silah upgrade'leri de yapabilir ama fiyatları
çok pahalıdır,
ona göre. Ama size bir tüyo vereyim, Elridge'in
dükkanının zemin
katında Algernon isminde biri var ve beleşe silah
upgrade'i yapıyor!
Elridge'in öndeki odaya gelmesini bekleyip binanın
batı tarafındaki
kapıya sneak ile gidin ve arka kapıdan geçin.
Köpeklerden
çekinmenize gerek yok. Gizli merdivenleri bulup (rafın
arkasında,
yatağın yanında) aşağı inin. Karşınızda Algernon! Ayrıca yine
zemin
katta, kuzeybatı köşesindeki buzdolabında Electronic Lockpick ile
2
Pulse Granade bulabilirsiniz.
Eğer Mordino ailesi ile başınız
derde girerse ve dövüşmek zorunda
kalırsanız öldükten sonra Little
Jesus'un üzerinde bulacağınız Little
Jesus Combat Knife'ı almayı
unutmayın.
Görevler
1. Sierra Army Base'i bulun - 1000xp ve
Wirght ailesinin adamı
olursunuz.
Bu görevi alabilmek için
öncelikle Görev 3'ü bitirmelisiniz. Burası New
Reno'nun hemen
kuzeyinde bir bölge. Grubunuzdaki zayıf elemanları
dışarıda bırakın,
içeride zorlu silah taretleri var. Uzun menzilli bir
silahınız
varsa taretlerin sensorlerini vurmanız işinizi
kolaylaştıracaktır.
Tüm taretleri etkisiz hale getirdikten sonra
içerisini araştırmaya
başlayabilirsiniz. Batıdaki küçük kulübede
Howitzer mermirlerini,
doğudaki barakada da bir Howitzer bulacaksınız.
Depot'un ana
kapısını bulduğunuz Howitzer'le havaya uçurun. Depot'a
girmeden önce
jeneratörlerin arasındaki delikten aşağı inip içeride
karşılaşacağınız
güç alanlarını geçilebilir kılan düğmeye basmak
isteyebilirsiniz.
Ya da Reapir skill'iniz iyiyse düğmeyi bırakıp, güç
alanlarının
yanındaki dinamoları tamir edebilirsiniz. Aynı işi
görecektir ve bu
yolla HP de kaybetmezsiniz.
Level 1
Girişin hemen yanındaki
masadan şifre kağıdını alın. Sonra bilgisayarı
kullanıp şifreyi
girin ve güç alanlarını etkisiz hale getirin.
Güneydoğudaki (bundan
sonra yönleri kısaltarak yazacağım) odada bulunan
dolapta sarı
bellek modülü bulunuyor. Sandıkların yanındaki dolapta ise
Dixon'ın
gözü ve neler olduğunu anlatan bir kaset var. Ayrıca buradan
bir
kutu Bio Med Gel almayı ihmal etmeyin. Kuzeydeki yatakhanedeki
dolapların
birinde bir Combat Armor bulabilirsiniz. İşiniz bittiğinde
asansörün
yanındaki tarayıcıya Dixon'ın gözünü gösterip kapıyı açın...
Level
2
Eğer robotlara saldırmazsanız sizi rahatsız etmezler. Batıdaki
odada
bulunan tamir bilgisayarını kapatın (200xp). GD tarafındaki
bir odada
silah deposuna giden yoldaki elektrik tuzağını
kapatabileceğiniz bir
bilgisayar bulunuyor. Silah deposunda pekçok
iyi silah bulabilirsiniz.
Bu katın kuzey tarafındaki sandıklardan
birinde 5 AP rocket, 10 plasma
grenade ve 10 pulse grenade
bulunuyor. Bu katta işiniz bitince Dixon'ın
gözünü kullanıp diğer
kata geçin.
Level 3
Bu katta Skynet isimli bir
süperbilgisayarla konsolu aracılığıyla
konuşabilirsiniz. Buradan
çıkmak istiyor, bu yüzden ona bir beyin
bulmamız gerekiyor. KD'daki
bir odada General Clifton'ın gözü var, onu
alıp KB'daki odada
bulunan bilgisayara girin. Bize gerekli olan şeyler
bir beyin, bir
Bio Med Gel ve de bir robot parçası. Gidip robotlardan
birini
öldürün (tabii böylece hepsi size saldıracaktır) ve üzerinden
Motivator'ı
alın. Generalin gözünü kullanarak dördüncü kata gidin ve bir
beyin
alıp dönün. Geldiğinizde arka odadaki parça parça olmuş robot
üzerinde
beyni, Motivator'ı ve Bio Med Gel'i kullanın. Sonra bilgisayarı
kullanıp işlemi aktive edin. Eğer doğru beyni seçmişseniz (Bkz. Level
4)
Skynet grubunuza katılacaktır.
Level 4
KB'daki odaya girip
bilgisayarı kullanın ve ölü adamı diriltin,
konuştuktan sonra
kaçmaya başlayacak ama birden toza dönüşüp yok olacak.
Gidip ondan
arta kalanların arasında bulacağınız LE BB Gun'ı alın.
Bilgisayara
dönüp organ alma işleminden beyni seçin. Çok iyi science
bilginiz
yoksa yanlış bir beyni seçerek Skynet'i istemeden
öldüreceksiniz ve
diğer beyinlerden birine razı olmak zorunda
kalacaksınız. Her neyse
beyni alıp level 3'e dönün.
2. Çalınan arabanızı bulun.
Arabınızı
ilk bıraktığınız yer olan Virgin Street otoparkına
döndüğünüzde
onun artık orada olmadığını göreceksiniz. Jules'la
konuşunca size
bir 'chop shop'tan bahsedecek. Oraya gidip T-Ray'le
konuşun. Arabayı
Bishop için tamir ettiğini öğreneceksiniz. Eğer ilgili
skilleriniz
yeterliyse ondan konuşarak arabayı beleşe alabilirsiniz (ona
Bishop'un ajanı olduğunuzu söyleyin). Aksi halde $1000 ödemeniz
gerekir.
Ayrıca bir $500 daha verip aracınızı geliştirebilirsiniz (daha
fazla
bagaj alanı falan gibi).
3. Richard Wright'ın aşırı dozda ilaç
almasından sorumlu olan kişiyi
bulun - 4000xp ve $1000
Commercial
Row'un doğu tarafında bir tren istasyonu var. Oraya gidip
Chris
Wright'la konuşun. Sonra buranın güneyindeki binaya girerseniz
Keith'le
konuşup Orville Wright'la görüşmeye hak kazanabilirsiniz.
Orville'den
görevi alınca Keith'le tekrar konuşun. Size Richard'ın
odasını
gösterecek. Kitaplıkları karıştırınca bir jet kutusu
bulacaksınız
(500xp). Bunu götürüp 2nci sokaktaki Jagged Jimmy J'ye
gösterin.
Onun söylediğine göre bulduğunuz kutu zehirliymiş (500xp). Bu
durumu
Renesco'yla konuştuğunuzda olayın Salvatore ailesinin başının
altından
çıkmış olduğunu söyleyecek (1000xp). Son olarak gidip Orville
Wright'a
bulduklarınızı anlatın (2000xp ve Görev 1'i alabilirsiniz).
4.
Lloyd adındaki birinden çalıntı parayı geri alın ve onu öldürün -
500xp
ve $500.
Salvatore's barının ikinci katına gidip Salvatore ile
konuşun. Lloyd'u
Desperado gazinosunun zemin katında bulabilirsiniz.
Hazır buraya
gelmişken etrafta bulacağınız bir Poison Tank'i almayı
ihmal etmeyin.
Lloyd'la konuşup parayı sakladığı yere gidin. Mezarı
ona kazdırın.
Aşağıya indiğinizde Lloyd'u öldürüp parayı alın (-10
karma).
5. Renesco'dan Mr. Salvatore'un $1000'ını alın - 750xp.
Renesco'ya
$1000'ı sizin ödeyeceğinizi ama karşılığında bu para
değerinde mal
alacağınızı söyleyin. Alabildiğiniz kadar şeyi aldıktan
sonra dönüp
Salvatore'a durumu haber verin ve diğer görevinize yardımcı
olması
amacıyla ondan bir laser pistol istemeyi de unutmayın.
6.
Korumaya çölde geçen gizli bir görüşme sırasında eşlik edin - 1000xp
ve
Salvatore'ların adamı olursunuz.
Mason'la konuşup laser pistol'unuzu
alın. Eğer isterseniz size nasıl
kullanacağınınız konusunda biraz
eğitebilir ki bu Energy Weapons
skill'inize eklenecek bir 5%
demektir. Daha sonra tek yapmanız gereken
olan biteni izlemek,
hiçbirşey yapmanıza gerek yok.
7. Bir cinayet olduğu belli
olmayacak şekilde NCR'deki Westin'i öldürün -
2000xp ve $500.
Eğer
Vault City'deki Moore'dan çantayı alıp Mr. Bishop'a getirmişseniz
size
bu görevi verecektir. NCR'nin orta bölgelerinde batıya ilerleyip
lazerle
korunan kapıyı bulun. Bunun arkasındaki görevliyle konuşup Vault
City'den geldiğinizi ve Westin'le işiniz olduğunu söyleyin, sizi içeri
alacak.
Kapıdaki korumadan izin alıp eve girin. Westin'i 'death by
stimpak'
ya da bir çeşit zehir kullanarak öldürebilirsiniz. Ya da eğer
isterseniz
Westin'le konuşup onun teklifini kabul edebilir ve Bishop'u
öldürüp
onun önerdiğinin 50%'si parayı Westin'den ödül olarak
alabilirsiniz,
size kalmış birşey.
8. NCR'deki Carlson'ı öldürün - 1000xp ve
Bishop'ların adamı olursunuz.
Görev 7'yi bitirdikten sonra gidip
Bishop'tan bu görevi alabilirsiniz.
NCR'deyken Grunther’den geçiş
kağıdını çalıp Carlson'ın mekanına giden
kapıdaki görevliye
gösterin. Sizi içeri alacaktır. Eğer Carlson'ı
sessizce öldürürseniz
extradan bir 2500xp daha kazanırsınız.
9. Miss Kitty'ye 10 tane
Cat's Paw Magazine bulun - 1000xp ve $750.
Catpaws isimli randevu
evini işleten bayan size bu görevi verecek Miss
Kitty oluyor. Nerede
bulursunuz bilmem, dergiden 10 tane bulabilirseniz
getirip verin.
Ama pek de önemli değil yani...
10. Eldrigde'e bir laser pistol
götürün - 500xp ve $1500.
Salvatore ailesi ile laser pistol
hikayesini öğrenmek için Jules'la
konuşabilirsiniz. Daha sonra New
Reno Arms'a gidip Eldridge'le
konuşursanız size ödülünüzü
verecektir.
11. Big Jesus'un paketini Ramirez'e ulaştırın - 500xp
ve $100.
Desperado gazinosunda Big Jesus Mordino'yu bulup konuşun.
Size bir paket
verip Stables'ın yerini söyleyecek. Gidip paketi
teslim edin. Daha
sonra binanın arkasına gidip delikten aşağı inin
ve oradaki korumaları
atlattıktan sonra Myron'la konuşun. İsterseniz
onu yanınıza
alabilirsiniz. Science skill'i iyidir ve gerekli
malzemeleri verirseniz
size stimpak yapabilir.
12. Corsican
kardeşlerden parayı alın - 500xp ve $125.
Yine Mordino'larda
alacaksınız. Corsican kardeşleri Golden Globes porn
studio'da
bulabilirsiniz. Gidip $250'ı alın ve götürüp Mordino'ya teslim
edin.
13.
Mr. Salvatore'u öldürün - 2250xp, $500 ve Mordino ailesinin adamı
olursunuz.
Mordino'ların
son görevi. Salvatore ailesinin tümünü temizledikten sonra
Mason'dan güneş gözlüğünü almayı unutmayın. Giydiğiniz zaman CH'niz 1
puan
artacaktır. Eğer işi temiz bir şekilde halletmek isterseniz
Salvatore'un
yanına girip steal skill'inizi kullanarak üzerinde bulunan
Oxygen
Tank'i Poison Tank'le değiştirin. Böylece tek bir mermi bile
harcamadan
işi halletmiş olursunuz.
14. Endorphin Blocker bularak Jet'e bir
çare üretin - 9000xp ve 2 x Jet
Antidote.
Myron'la bir Jet
Antidote'un olabilirliği hakkında konuşun (doğru
konuşma
seçeneklerinin çıkması için science skill'inizin en az 80%
olması
gerekiyor). Myron'ı bir çarenin olabileceğine ikna ettiğiniz için
2000xp kazanacaksınız. Myron size Vault City'de birinin gerekli
maddelere
sahip olduğunu söyleyecek. Şimdi Vault City'deki Vault'a gidip
Dr.
Troy'la konuşursanız ondan biraz endorphin blocker alabilirsiniz.
Konuşmanız
bittiğinde 2 tane Jet Antidote'unuz olacak (2000xp). Vault
City'yi
terketmeden önce gidip McClure'a jet'e bir çare bulduğunuzu
söyleyin.
Sizi Redding'deki Dr. Johnson'a gönderecektir. Antidote'larla
beraber
Johnson'a gittiğinizde Redding'in jet problemini çözümlediğiniz
için
2500xp kazanacaksınız. Gidip McClure'a durumu haber verir ve ödül
isterseniz
$500 alırsınız, ödül istemezseniz onun yerine 2500xp
kazanırsınız.
15.
Wright'ın içki makinasını yok edin - 500xp, Lousville Slugger ve
$200
ya da +15 karma.
Tren istasyonundaki Chris Wright ile Wright
ailesinin alkol
dağıtımlarındaki kontrolleri hakkında konuşun. Sonra
Wright'ların evinin
KB köşesideki odada bulunan Mrs. Wright ile
konuşun. Onunla Mr.
Wright'ın alkol problemi hakkında biraz sohbet
ettiğinizde Mrs. Wright'a
içki makinasını yok ettiğini söylemiş
olduğunu öğreneceğiz. Ona bunu
gerçekleştirmediğini söyleyin.
Sizinle gelecek sabah kilisenin önünde
buluşmaya ikna olacak. Ertesi
sabah olduğunda Commerical Row'un batı
tarafındaki Fr. Tully's
kilisesine gidin. Böylece bu görevi almış
olacaksınız. Tren
istasyonun zemin katına gidin makinanın en soldaki
deposunun
üzerinde repair skill'inizi kullanın. Daha sonra arkasında
biraz
yürüyün ve hala kilisenin önünde bulabileceğiniz Mrs. Wright'a
durumu
bildirip paranızı ya da parayı reddedip karma puanlarınızı alın.
NEW
CALIFORNIA REPUBLIC (NCR)
Hemen karşınıza çıkan çadırda Buster
isimli satıcıdan mal alabilirsiniz.
Korumalarının hepsinde Bozar
silahı bulunuyor. Çalmak isteyebilirsiniz
NCR'nin
dışındaki bu bölgeye Bazaar deniyor. Şehre girmeden önce tüm
grubunuzun
silahlarını cebine koyması gerekiyor. Aksi halde içeri
alınmazsınız.
Ve eğer içeride silahlarınızı çekerseniz polislerle
başınız belaya
girer.
Şehre girdiğinide gidip şerif Dumont'la konuşun. Onu şehir
girişinin
hemen güneyinde bulabilirsiniz (gri saçlı olan). Sizin
için Westin ve
Başkan Tandi'yle bir görüşme ayarlayacaktır.
Hastanede
Doktor Jubilee ile konuşun. Size eski bir madenci olan
Saltbeef'den
bahsedecek. Söylediğine göre bu adamda Vault 13'ün yerini
gösteren
bir harita varmış. Doktorun hemen arkasındaki raflarda bir-iki
şey
bulabilirsiniz.
Westin'in mekanının girişindeki görevliyle
konuşun. Eğer daha önce
şerifle konuşmuşsanız iş aradığınızı
söylediğinizde sizi içeri
alacaktır. Eve girmek için de yine
öncelikle kapıdaki korumayla (Felix)
konuşmanız gerek, size izin
verecek. Westin'le konuşun. Buraya onu
öldürmek için gelmiş olsanız
bile (Bkz. New Reno - Görev 7) öncelikle
onunla konuşun. Saltbeef'i
kapının hemen yanındaki barakada
bulabilirsiniz. Ona bir booze
verdiğinizde size Vault 13 hakkındaki tüm
bildiklerini anlatacaktır.
Bir harita yapmış ama Shady Sands'teki (şimdi
NCR'de tabii) doktor
çalmış. Gidip Dr. Jubilee'yle yeniden konuşun.
Size Saltbeef den
almış olduğu bir Elvis resminden bahsedecek ve onu
size $10000'a
satabileceğini söyleyecek. Eğer satın alıp incelerseniz
resmin
arkasında gerçekten de Vault 13'ün yerini gösteren bir harita
bulacaksınız.
Ama bu gerçekten pahalı bir yol, diğer yol için Vault 15
kısmına
bakabilirsiniz.
Şehrin KD köşesindeki Power Station'da Dorothy
adında bir kız ve robot
arkadaşı Toto'yu göreceksiniz. Toto intihar
etmek istiyor. Onu
intihardan vazgeçirebilirseniz 6000xp
kazanırsınız.
Bazaard'daki köle tacirlerinin batısındaki araba
mezarlığındaki adam
aracınıza $1000'a bir Blower takabilir.
Görevler
1.
Dr. Henry'den kağıtları alın - 1000xp ve $1000.
Bu görevi alabilmek
için öncelikle Görev 3'ü yapmalısınız. Duppo'nun
dükkanının
güneyindeki binaya gidip Dr. Henry'i bulun. Size kağıtları
vermeyebilir
ama kendiniz masasının üzerinden alabilirsiniz.
2. Bazaard'daki
köleleri kurtarın - 3000xp.
Brotherhood karakolunun kuzeyindeki
binada bulunan Elise ile konuşun.
Onlara katılmak isterseniz size
öncelikle bu görevi yapmanız gerektiğini
söyleyeceklerdir. Gidip tüm
köle tacirlerini öldürün ve köleleri
bulundukları kafeslerden
çıkarın. Bunu yaptığınızda dönüp Elise'ye rapor
verirseniz size bir
Asker Nişanı verecektir. Ayrıca arka odadaki
masanın üzerinden
haritayı da alabilirsiniz.
3. Hubologist'i öldürün - 2000xp.
Geceyarısından
sonra Bazaard'daki barın arka odasına Merk denilen adamla
konuşursanız size bu görevi verecektir. Hubologisti Dusty's Cantina'nın
kuzeyindeki binada bulabilirsiniz. Eğer onu öldürürken gürültü
çıkarırsanız
NCR'deki tüm polislerle başınız belaya girer. Bu yüzden
kurbanınız
üzerinde stimpak kullanın (3 tanesi yeter) ve 10 dakika
bekleyin.
İşte bu kadar
4.
Brahmin çapulcularını durdurun - 1000xp ve Vault 15'in yerini
öğrenirsiniz.
Westin'le
Vault 13 hakkında konuşun. Bu görevi yapmanız halinde size
bilgi
vermeye söz verecek. Gidip Felix'le konuşun. Gideceğiniz yere
vardığınızda
iki deathclaw'ın arasındaki konuşmayı dinleyin ve dönüp
Westin'e
duyduklarınızı anlatın. Eğer Bishop'un göreviyle
ilgileniyorsanız
artık Westin'i öldürebilirsiniz.
5. Gerekli parçaları ele
geçirin/Vault 15'e giriş hakkı kazanın - 5000xp
ve $6000.
Şerif
Dumont'la konuştuktan sonra Başkan Tandi'yle konuşabilirsiniz.
Tandi'nin
iki elemanından izin aldıktan sonra onunla yüz yüze görüşme
hakkı
kazanacaksınız (bu arada Tandi’nin ofisi GD'daki Hall of
Congress'de).
Onunla konuşunca size bu görevi verecek. Vault 15'in tüm
görevleri
tamamladıktan sonra gelip Tandi'yle yeniden konuşursanız size
ödülünüzü
verecektir. Ayrıca, eğer Spy Holodisk'i alabilmişseniz Vault
15'in
1. görevine de göz atabilirsiniz.
6. Westin'in holodiskini
Lynette'e ulaştırın - 1500xp, H&K G11 ve 2 x
Frag Grenade.
Eğer
Vault City - Görev 9'u almışsanız, Bishop'un diskini Westin'e
getirdiğinizde
size bir disk verip Lynette'e götürmenizi isteyecek. Bu
işlemi
yaptıktan sonra gidip Rendal'dan ödülünüzü alabilirsiniz.
7.
Mutagenic serumu bir super-mutant üzerinde deneyin - 1000xp ve Dr.
Henry'nin
sibernetik köpeği.
Dr. Henry'le konuşup görevi alın. Serumu aldıktan
sonra Bazaar'daki
barda bir mutant bulabilirsiniz. Serumu onun
üzerinde kullanıp geri
dönün, şimdi isterseniz köpeği alabilirsiniz.
VAULT
15
Görev 3'ten başlamalısınız.
Görevler
1. Spy Holodiski
NCR'deki yetkililere verin - 4000xp ve $4000.
NCR - Görev 5'i
yaptığınız için Gunther'dan ödülünüzü aldıktan sonra
onunla NCR'deki
casus hakkında konuşun. Hepsi bu.
2. Darion'u öldürün.
Görev
3'ü bitirdikten sonra Zeke'den alacağınız kartı kullanarak Vault
15'e
girin. Level 1 ve 2'deki tüm haydutları öldürdükten sonra Level 3'e
geçip dolapların birinden bulacağınız Tandi'nin istediği bilgisayar
parçalarını
alın. Darion'u GD'deki odalardan birinde bulacaksınız. Onu
öldürüp
bilgisayara girin. NCR'de bir casus olduğuna dair bilgileri bir
diske
kaydettikten sonra GB'deki odaya girip ilk bilgisayara bağlanın ve
Vault 13'ün yerini öğrenin. Şimdi Görev 4'ü yapabilirsiniz.
3.
Chrissy'yi kurtarın - 2500xp.
Gecekonduların arasında Rebecca isimli
kadını bulup konuşun. Kaybolan
kızını bulmamızı isteyecek. Bu arada
birinin sizi dinlediğini
farkedeceksiniz. Gidip doğudaki yolu
kapatan Daila ile konuşun ve ona
birinin geçip geçmediğini sorun.
Size izin verecek, doğudaki çıkış
bölgesinden diğer alana geçip
kapıda bekleyen Phil'e az önceki kaçan
adamı görüp görmediğini
sorun. Onunla konuşarak kavga etmeden Chrissy'i
alabilirsiniz.
Phil'in verdiği anahtarla gidip Chrissy'nin kapısını açın
ve biraz
konuştuktan sonra onu takip edip Rebecca'nın yanına dönün.
Rebecca'yla
ve daha sonra Zeke'yle konuşun. Şimdi 2. ve 4. Görevleri
yapabilirsiniz.
4.
NCR'yle olan anlaşmanızı tamamlayın.
Darion ve çetesini dağıttıktan
sonra dönüp Zeke'yle konuşun. Daha sonra
NCR'ye gidip Tandi ile
yeniden konuşun. Bundan sonrası için NCR - Görev
5'e bakabilirsiniz.
VAULT
13
Burayı bulduğunuz için 2000xp kazanacaksınız. Girişteki
deathcalw'a ateş
etmeyin sakın.
Görevler
1. Vault 13
bilgisayarını tamir edin - 9000xp ve G.E.C.K.
Gruthar'la konuşup
Level 3'deki bilgisayara bir göz atmak istediğinizi
söyleyin. Umarım
yanınızda bir Computer Voice Module vardır. Eğer yoksa
nasıl elde
edeceğinizi biliyorsunuz. Level 3'e inip Jimmy'yle konuşun.
Size
Military Base'in yerini söyleyecek. Sonra oradaki voice interface
terminalini
açın ve ses modülünü elinizdekiyle değiştirin. Dönüp
Gruthar'a
durumu haber verin. Terminali tamir ettiğiniz için 4000xp,
GECK'i
bulduğunuz için 5000xp kazanacaksınız. Şimdi Level 3'e dönüp
depodaki
tüm malları alın, NavCom parçalarını almayı unutmayın. Artık
Arroyo'ya
dönüp GECK'i gösterebilirsiniz.
2. Goris'le konuşun.
Level
3'de GB'daki odada göreceğiniz yaratığın adı Goris ve isterseniz
grubunuza
katılabilir. Silah olarak sadece pençelerini kullanabilir ama
onları
yabana atmamak gerek.
MILITARY BASE
Dışarıdaki çadırları
araştırıp işe yarar şeyleri alın. Biraz dinamit ve
ip bulacağınız
bir barakadan bunları alın. Etrafta eski bir maden aracı
da var.
Hemen onun yanından metal değneği alın ve değneği araca koyun,
dinamitleri
de koyup aracı kayalıklara doğru itin. Military Base'e
girebildiğiniz
için 5000xp kazanacaksınız.
Level 1
Farelere dikkat edin,
ısırırlarsa radyasyona maruz kalırsınız. GB
köşesindeki dinamoyu
tamir ederseniz 1500xp kazanabilirsiniz. Asansöre
gidin yanlarındaki
sandıklardan işinize yarar şeyleri alın. Level 2'ye
geçmeden önce
grubunuzdaki zayıf elemanları burada bırakırsanız iyi
olur.
Level
2
Yapmanız gereken tek şey size saldıran herkese saldırmak ve
heryeri
araştırıp işe yarar şeyleri almaktan ibaret. Bu katta bir
power armor ve
6 tane super stimpak almanız gerekenlerin başında
gelmeli. Dikkat edin
heryer super-mutant dolu, bir tanesinde de
plasma rifle bulunuyor.
Level 3
GD'daki odadan Green Memory
Module'ü alın. Mutantları temizleyip
yolunuza devam edin.
Level
4
Hemen girişin yanındaki odada bulunan yatağın altında gizli bir
sandık
var. Onu kaçırmayın. İlerleyip Melchior'la tanışın. Onu
öldürdükten
sonra arkasındaki sandıktan Gauss Pistol'u almayı
unutmayın.
NEW SAN FRANCISCO
İlk geldiğiniz yerin adı
Chinatown. Doğudaki Red 888 Guns isimli
mağazada oldukça iyi mallar
bulabilirsiniz. Aynı şekilde batıdaki Flying
Dragon 8 isimli yerde
de aynısı gibi güzel parçalar var. Masaların
üzerine bakmayı
unutmayın.
Sokaktaki ringde dövüşenler gözünüzden kaçmayacaktır.
Eğer dövüşmek
isterseniz Dragon'a veya Lo Pan'a karşı
dövüşebilirsiniz. Burada Dragon
iyi tarafı, Lo Pan ise kötü tarafı
simgeliyor İkisinden birini öldürünce
2000xp, gidip diğerine haber
verince 3000xp kazanırsınız.
Dümdüz ilerleyip geçiş bölgesinden
diğer alana geçerseniz rıhtıma
ulaşırsınız. Gemideki General
Store'da bir Electronic Lockpick MKII
bulabilirsiniz.
Dümdüz
gittikten sonra doğudaki alandan diğer bölgeye geçerseniz bir
uzay
mekiğiyle karşılaşırsınız. Merdivenlerden aşağı indiğinizde
Hubologistlerin
merkezine gelmiş olursunuz İsterseniz burada bir
hubologist
olabilirsiniz. Daha sonra gidip AHS-7'yle konuşursanız size
Görev
4'ü verecektir ama Hubologistlere katılmanız pek de iyi olmaz...
Yine
aynı yerde GD'daki odada Crocket, Power Armor'unuzu Advanced Power
Armor'a
çevirebilir. Tabi $10000 öderseniz.
Kentin doğusundaki Shi
sarayında bilgisayarı hackleyebilir ve 3000xp
kazanabilirsiniz.
Ayrıca aynı şekilde tankere benzin de
sağlayabilirsiniz ama tabii
önce bu görevi almanız gerekir. Shi'lerin
bilgisayarını hacklemeniz
tabii onları size düşman yapacaktır. Bu yol
tavsiye olunmaz, benzin
bulmanın daha kolay yolları da var (Bkz. Görev
7).
Burada
Görev 10'dan başlamalısınız.
Görevler
1. Bilgisayarın
çalışması için NavCom parçası gerek.
Bkz. Vault 13 - Görev 1.
2.
Bilgisayara erişmeniz için bir FOB gerekli.
Bkz. Navarro - Görev 3.
3.
Shi imparatorunu öldürün.
AHS-9'u öldürdüğünüzde (Bkz. Görev 5) size
bunun yerine Ken Lee ve Shi
imparatorunu öldürmenizi teklif edecek.
Daha önce söylediğim gibi
Shi'lerle düşman olmanız pek iyi olmaz. O
yüzden Shi'lerden yana olup
Hubologistleri öldürmeniz daha iyi olur
4. Badger'i öldürün.
Hubologist olmaya niyetiniz
yoksa daha sonra Badger'e ihtiyacımız
olacak, yani bu görevi
sallıyoruz
5. AHS-9'u öldürün - 5000xp.
Hubologistlerin
merkezinde doğu tarafındaki odada takım elbiseli bir
adam
göreceksiniz. İşte bu AHS-9 oluyor. Size kendisi yerine Ken Lee ve
Shi
imparatorunu öldürmenizi teklif edecek. Bunu kabul etmeyip tüm
hubologistleri
öldürün. Geri dönüp Ken Lee'ye durumu haber verirseniz
size
bilgisayarın şifresini verecektir. Böylece bilgisayarı kullanarak
tankere
benzin aktarabileceksiniz. Benzini bulunca Görev 7'yi de
tamamlamış
oluyorsunuz.
6. Shi'lere vertibird planlarını verin - 5000xp.
Steel
Palace'da Ken Lee ile konuşun. Eğer Dr. Wong'a planları vermeyi
kabul
ederseniz (Dr. Wong, Chip'in dalağını aldığımız kişi oluyor - Bkz.
Görev 9) imparatoru görmenize izin verecek (imparator dediği de
bilgisayar),
tabii Görev 5'i de yapmanız gerekiyor. Planları önce
Brotherhood'lara
vermeniz gerek (Bkz. Görev 10) ki Brotherhood binasına
girebilesiniz.
Ama bu birşeyi değiştirmeyecek çünkü onlar sadece
planların bir
kopyasını alacaklar. Yani hala orijinallerini getirip Dr.
Wong'a
verebilirsiniz.
7. Tankere benzin sağlayın - 5000xp.
Bkz.
Görev 5. Vertibird planlarını alamazsanız izinsiz olarak Shi
bilgisayarını
hackleyip benzin sağlayabilirsiniz. Aslında bu görevin
daha kolay
bir yolu var. Kimseyle uğraşmadan direk Badger'in kız
arkadaşını
kurtarın (Bkz. Görev
. Sonra gidip Badger'la konuşursanız
sizin için Shi ya
da Hubologistlerin bilgisayarına girip tankere benzin
sağlayacaktır.
Böylece Navarro'ya gitmenize de gerek kalmaz. Tabii
Brotherhood
binasında kaçıracaklarınızı göze alabilirseniz (Bkz.
Brotherhood of
Steel).
8. Badger'in kız arkadaşını bulun - 5000xp.
Badger'i
General Store'un arkasındaki odada bulabilirsiniz. Konuşmadan
sonra
arkadaki merdivenlerden aşağı inin. Tüm yaratıkları temizleyin ve
kızı
alıp Badger'e götürün. Tekrar Badger'la konuştuktan sonra gidip
kaptanla
konuşabilirsiniz. Kaptanın kamarasına ulaşmak için bara girip
merdivenlerden
yukarı çıkın. Geminin gidebilmesi için üç parçaya
ihtiyacı olduğunu
söyleyecek. Bu parçaları Görev 1, 2 ve 7'ye bakarak
bulabilirsiniz.
9.
Chip'in dalağını bulun - 5000xp.
Tankerdeki General Store'un
GD'sundaki kel adam Chip oluyor. Onunla
konuştuktan sonra
Chinatown'a gidip dalağı almış olan Lao Chou'yla
konuşun. O da size
dalağı Dr. Wong'a verdiğini söyleyecek. Steel
Palace'a gidip Wong'u
bulun ve konuşup dalağı alın (2000xp). Chip'le
yeniden
konuştuğunuzda sizden Dr. Fung'la konuşup dalağı yerleştirmesini
istemenizi isteyecek. Dediğini yapın ve Chip'le yeniden konuşun. Bir
gün
bekleyip onunla yeniden konuşursanız size biraz bilgi verecek ama
pek
de önemli değil verdiği bilgiler (3000xp)...
10. Vertibird
planlarını Brotherhood of Steel'e ulaştırın - 23500xp ve
Brotherhood
binasına giriş izni.
Brotherhood binasına gidip Matthew'le konuşun.
Navarro'ya gidip planları
almanızı isteyecek ayrıca arkadaşlarınızı
burada bırakmanızın iyi
olacağını söyleyecek. İyi fikir. Navarro'ya
gidip planları
getirdiğinizde (Bkz. Navarro) artık binaya
girebilirsiniz...
Brotherhood of Steel
Tüm memory modüllerini
yanınıza alın. Bilgisayarın yanındaki terminal
aracılığıyla
sağlığınızı düzeltebilir ve aşağıdaki upgrade'leri beleşe
yapabilirsiniz:
ST
- Kırmızı Memory Module (2 hafta)
IN - Sarı Memory Module (4 hafta)
PE
- Yeşil Memory Module (2 hafta)
CH - Mavi Memory Module (3 hafta)
İstediklerini
yaptıktan sonra güneydeki odada bulunan dolaplara göz
atmayı
unutmayın. Harika mallar sizi bekliyor. Hatta sayayım:
Brotherhood
Armor, Power Armor, YK32 Pulse Pistol, YK42B Pulse Rifle.
Şimdi
Görev 8 ile devam edebilirsiniz.
Enclave'e Gidiş
NavCom
parçalarını, Tanker FOB'unu ve benzini bulduktan sonra yolculuğa
hazırsınız
demektir. Ama ondan önce arkadaşlarınızı yanınıza alıp
almayacağınıza
karar vermelisiniz. Gizlilik ve sessizlikle halletmek
isterseniz
yalnız gidin, yok kaba kuvvete başvuracağım derseniz onları
da alın
çünkü zaten hepsini tek başınıza 'dövmeniz' çok zor. Onları
rıhtımda
bırakabilirsiniz, döndüğünüzde sizi orada bekliyor
olacaklardır.
Enclave'de onlara 'Ben gelene kadar burada bekleyin'
derken dikkatli
olun çünkü bu onları son görüşünüz olabilir. Ayrıca
Markus'u
götürürseniz direk olarak üzerinize ateş açılacaktır. Her
neyse,
parçaların hepsini bulduktan sonra tankerin altına inip batıdaki
kilitli
kapının yanındaki aygıtın üzerinde FOB'u kullanın (2000xp). Kapı
açılınca merdivenden çıkıp bilgisayar üzerinde NavCom'u kullanın
(2000xp).
Son olarak kaptanın bulunduğu yere gidip oradaki bilgisayı
kullanarak
yolculuğa başlayın (15000xp). Devamı için Enclave bölümüne
bakabilirsiniz.
NAVARRO
Buraya
ulaştığınızda Chris adında biri sizi karşılayacak. Eğer yanlış
cevaplar
verirseniz üssü alarma geçirecektir o yüzden dikkatli olun.
Dördüncü
seçeneği seçerek konuşabilirsiniz ya da sadece etrafa
baktığınızı
söyleyin. Ondan kurtulduğunuzda artık onu öldürebilirsiniz.
İster
şimdi ister dönüşte, farketmez. Daha sonra kuzeye gidip geçiş
bölgesinden
üsse ulaşın. Kapıdaki adama yeni olduğunuzu söyleyip üsse
giriş
iznini alın. O size gidip durumu rapor etmenizi söyleyecek ama
yapmayın.
Artık üste istediğiniz gibi dolaşabilirsiniz.
Girişin hemen
batısındaki binada ahçı Cookie'yi göreceksiniz. Ona
istediğiniz tüm
soruları sorun, mükemmel bir bilgi kaynağıdır kendisi.
Vertibird
planlarını almanız için yapmanız gerekenler şu: Cookie'den
gerekli
bilgileri aldıktan sonra ilk önce gidip Quincy'le konuşacağız.
Onu
uçağın olduğu binanın doğusundaki ikinci binada bulabilirsiniz.
Vertibird
planları için geldiğinizi söylediğinizde sizi kimin
gönderdiğini
soracak. Raul cevabını verin. Sonra size alıp kendin götür
falan
gibisinden bişey diyecek. Sizde onun arkasındaki dolaptan planları
alacaksınız tabii ki. Daha sonra uçağın olduğu binadaki Raul'la konuşun
ve Quincy'nin onu çağırdığını söyleyin. O gittiğinde dilediğiniz gibi
araştırma
yapabilirsiniz. Tüm dolapları araştırın. Almanız gereken tek
şey K9
motivator ama elbette hoşunuza giden herşeyi yükleyin sırtınıza.
Üsse
giriş izni aldıktan sonra mutlaka tüm dolapları karıştırın. Burada
bir
Advanced Power Armor bulabilirsiniz.
Görevler
1. Deathclaw'ı
serbest bırakın - 1500xp.
Üsteki herhangi bir merdivenden Level 1'e
indiğinizde bir köpek ve bilim
adamının olduğu odayı göreceksiniz.
İçeri girin ve kapıyı arkanızdan
kapayın. Adamla biraz gevezelik
ettikten sonra öldürün ve üzerinden mavi
geçiş kartını alın. Şimdi
güneydeki odada bulunan Deathclaw'ın yanına
girin ve onunla
konuştuktan sonra kilitli kapı üzerinde mavi kartı
kullanıp onu
serbest bırakın. Ya da eğer üste katliam yapmak isterseniz
size
katılması için onu ikna edebilirsiniz.
2. K9'u tamir edin -
3500xp.
Raul'un dolabından aldığınız motivator'ı köpek üzerinde
kullanın. Eğer
isterseniz köpek size katılacaktır ama artık oyunun
bu aşamasında yeteri
kadar npc almış olmanız gerekir. Eğer boş
yeriniz varsa köpeği alın
yoksa köpek hiçbir elemanınızın yerini
tutamaz.
3. FOB'u ele geçirin - 3500xp.
Level 1'de commander's
office odası var. Orayı bulun ama içeri girmeniz
için kapıdaki
nöbetçiden izin koparmanız gerekiyor. Eğer üssü yok etmeye
niyetliyseniz şu anın ateşe başlamak için iyi bir zaman olduğunu
söylemeliyim.
Aksi halde göevliye işiniz olduğunu söyleyin ve fob'un
yanlış
ellere düşmesi gibi birşeyler saçmalayın (Cookie'yle konuşmuş
olmanız
gerek). Sizi içeri alacak. Odanın doğusundaki dolaptan
istediğinizi
alın ve bitti.
Enclave'e gitmeden önce yanınıza almanız
gerekenler:
- Plastik patlayıcılar (Enclave'de bulabilirsiniz)
-
G.E.C.K (Enclave'de bulabilirsiniz)
- En az 8 tane super stimpak
(savaşmak istemeyenler için)
- Bolca silah ve cephane (savaşmak
isteyenler için)
- Arkadaşlarınız (savaşmak isteyenler için- iyi
donanımlı olmalarına
dikkat)
- Advanced Power Armor (savaşmak
isteseniz de istemeseniz de lazım
olacak
)
ENCLAVE
Öncelikle eğer burada hiçkimseye bulaşmak
istemiyorsanız üzerinize
Advanced Power Armor giymek zorundasınız.
Bu kısmı işini sessizce
halletmek isteyenler için yazıyorum çünkü
eğer dövüşmek istiyorsanız tek
yapmanız gereken önünüze çıkan
-istisnasız- herkesi öldürmek. Her
neyse, giysinizi kuşanıp üsse
girin. Öncelikle güneydeki merdivenden
inmeden doğuya gidin ve tüm
odaları araştırın, işinize yarar herşeyi
alın (şu aşamadan sonra
neye yararlar orasını bilemem). Etraftaki
malları almanıza kimse
sesini çıkarmayacaktır yeter ki giysinizi
çıkarmayın. İşiniz bitince
ana girişe dönün ve güneydeki merdivenden
aşağı inin.
Level 1
Yine
heryeri araştırın. Ayrıca bu katta köyünüzdeki kişilerin konduğu
hücreleri
de görebilirsiniz. Sağdan birinci hücredeki Elder'la
konuşabilirsiniz.
Daha sonra güneydeki merdivenlerden aşağı inin.
Level 2
Burada
küçük bir puzzle sizi bekliyor. Aslında kolay ama yerlerin
elektrikli
olması işi zorlaştırıyor. Bu bölümde birçok oda ve içlerinde
de bir
bilgisayar göreceksiniz. Her bir bilgisayarı kullandığınızda bazı
odaların kapısı açılırken bazılarının kapısı kapanıyor. Yapmanız
gereken
uygun kombinasyonları kullanarak en güneydeki odaya ulaşmak.
Yalnız
o odanın kapınısı açabilmeniz için üzerinizde G.E.C.K olması
lazım.
Bu küçük odaların haricinde doğu ve batıda iki tane de büyük oda
var.
Ama içeri girmeden buraları göremezsiniz. Odalardan birindeki
dolaptan
-eğer gelirken yanınıza almamışsanız- G.E.C.K'i alabilirsiniz.
Ayrıca
çeşitli malzemeler de bulabilirsiniz tabii. En güneydeki odaya
ulaşınca
merdivenleri kullanıp diğer kata inin.
Level 3
Başkanın
ofisine girip onunla konuşun. Konuşma bittiğinde üzerinde 8
tane
super stimpak kullanın, 10dk bekleyin ve üzerinden Presidential
Passkey'i
alın. Daha sonra KB'daki odaya gidip doktorla konuşun ve onu
FEV
virüsünü yayması konusunda ikna edin. Merak etmeyin, virüsün size
bir
zararı olmayacak. İşiniz bitince kuzeydeki merdivenden aşağı kata
inin.
Level
4
Doğudaki üç bilgisayarlı ve üç bilim adamlı odaya girip adamların
virüsten
ölmelerini bekleyin. Daha sonra ortadaki bilgisayarın yanına
yaklaşıp
birkaç tane plastik patlayıcı bırakın ve güneydeki
merdivenlerden
çıkın.
Big Boss
Kendinizi direk level 1'de bulacaksınız.
Buradan ana girişe gidin,
buranın hemen önündeki odada bekleyenler
size saldırmayacaktır (tabii
Advanced Power Armor'unuz üzerinizdeyse
ve sessiz yolu takip
etmişseniz). Ana girişin ortasında Big Boss
Horrigan'ı göreceksiniz ama
sakın ona yaklaşmayın! Güneydeki duvara
yakın yürüyüp bilgisayarın
yanına gelin ve onu kullanarak counter
insurgency'i aktive edin (user
olarak başkanı seçin). Bunu
yaptığınızda salondaki bütün taretler
Horrigan'ı hedef alacak. Siz
isterseniz saldırın, isterseniz seyredin.
Horrigan hepsini yok
etmeyi başarsa bile az bir hakkı kalacaktır (toplam
999 HP'si var),
gerisini de siz hallederseniz. Onu öldürdükten sonra az
önceki odada
bulunanlar da gelecektir ama onları dert etmeyin. Horrigan
ölünce
kapıdan çıkın ve oyunu bitirin.
kolay gelsin
FALLOUT 2 İNDİRMEK İÇİN
TIKLAYIN