ForumYoLu
(¯`•.(¯`•. Hoşgeldiniz .•´¯).•´¯)

ÇOK KOLAY ÜYELİK İÇİN TIKLAYINIZ!


! SİTEDEN YARARLANMAK IÇIN ÜYE OLUN !
! ÜYE OLMADAN LİNKLER GÖRÜNMEZ !
! GİRİŞ YAPMADAN REKLAMLAR GİTMEZ !

ForumYoLu

ForumYoLu Web Yuvasına Hoşgeldiniz
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Fallout 2 Tamçözüm

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: Fallout 2 Tamçözüm   Cuma Mart 12 2010, 22:14



TAVSİYELER
Oyuna başlamadan önce mutlaka çıkmış olan son yamayı (v1.02) kurun.

Oyundaki Intelligence (IN) puanınız çok düşükse görevlerden birçoğunu
alamazsınız çünkü kimse sizinle konuşmak istemez. Ayrıca Charisma (CH)
ve speech skill'iniz yüksek değilse yine NPC'lerin size karşı olan
tepkileri farklı olabilir ve bazı görevleri kaçırabilirsiniz. Bu
sebeplerden dolayı, IN ve CH'niz en az 6 olsun.

Eğer herşeyi konuşarak halledebileceğinizi düşünmüyorsanız, oyuna
başlarken Unarmed ya da Melee skill'lerinizden birinin 50%'nin üzerinde
olmasına dikkat edin. Çünkü doğru dürüst silahlara sahip olana kadar
bayağı zaman geçireceksiniz.

Strength (ST) olarak 6 ile başlamanızı tavsiye ediyorum. Bunun altında
olursa unarmed perk’leri alamazsınız (en az 6 olması gerekir), bazı
yumruk yumruğa dövüşlerde güçsüz kalırsınız ve üzerinizde fazla bir şey
taşıyamazsınız. 9 ya da 10 ile başlamak da gereksiz olur.

Hırsız olmaya niyetli değilseniz Barter skill'i de çok önemlidir.

Outdoorsman skill'inin de çok önemli bir yeri var. Başınızı boş yere
belaya sokmak istemiyorsanız bu skill'inizi yüksek tutmaya gayret edin.
Ayrıca yolculuk ederken envanterinizde bir Motion Sensor bulundurmak da
yararlı olacaktır. Ayrıca bu skill'i kullanırken xp kazanabilirsiniz.

Bol bol save edin!

Fikir vermesi bakımında bir de iyi dengelenmiş bir karakter örneği
veriyorum:
Strength: 6
Perception: 6
Endurance: 4
Charisma: 4
Intelligence: 10
Agility: 10
Luck: 7

Traits: Gifted, Finesse (Skilled iyidir ama seçtiğiniz zaman perk alma
hakkınız üç level'da birden, dört level'da bire düşer)

Tag Skills: Small Guns, Steal, Speech (üzerinde durmanız gereken
diğerleri: lockpick, doctor, sneak, traps, science ve barter)

Önemli Perk'ler: Awareness, Better Criticals, Tag!, Healer, Empathy,
Slayer, Sniper, Bonus Move, Bonus Rate of Fire, Lifegiver, Pickpocket ve
Quick Pockets.

Ancak unutmayın, seçtiğiniz özellikler oyun boyunca nasıl bir yol
izleyeceğinize bağlı olarak değişir. Örneğin savaşmaktan çok sevişmeye
önem verecekseniz (olmadı) trait olarak gifted ve finesse yerine skilled
ve good natured'ı seçmelisiniz. Ayrıca agility'nizi 4'e indirirken
charisma'nızı 8'e çıkarmalısınız ve tag skill'lerinde small guns ile
steal yerine barter ve doctor'ı seçmelisiniz vs... Seçeceğiniz perk'ler
de buna bağlı olarak değişir elbette. Umarım bir fikir verebilmişimdir.
Artık çözüme geçebiliriz.

TEMPLE OF TRIALS
Tüm karıncaları ve akrepleri öldürün. Akreplerin kuyruklarını alın.
Kapları ve sandıkları araştırarak yararlı şeyleri alın.

Bubi tuzaklı bölgeden geçerken eğer yanlış bir yere basarsanız duvardan
gelen bir mızrağın hedefi olursunuz. Eğer biraz Traps skill'iniz varsa
etkisiz hale getirmeyi deneyip biraz xp kazanabilirsiniz.

Koridordaki kaptan dinamitleri alıp kilitli kapının önüne bırakın.
Zamanı ayarladıktan sonra güvenli bir uzaklıktan patlamayı bekleyip
kırılan kapıdan diğer bölgeye geçin.

Kapıdaki bekçi Cameron'u ister dövün, ister üzerinden anahtarı çalın,
isterseniz de konuşarak ikna edin. Eğer dövüşmeyi seçerseniz işinizi
bitirdikten sonra geri dönüp sandıktan eşyalarınızı almayı unutmayın.

ARROYO
Kuyuyu tamir edip 100xp kazanabilirsiniz.

Büyük kafa heykelinin yanındaki Lucas sizi unarmed konusunda eğitebilir
ve bu skill'inize +5% ekleyebilir.

Kafa heykelinin doğusundaki çadırda bulacağınız Jordan'dan mızrak
eğitimi alırsanız melee weapons skill'iniz 10% artacaktır.

Morlis Halanızın çadırındaki kabın içinde $100 bulabilirsiniz.

Görevler
1. Nagor'un köpeğini kurtarın - 100xp
Nagor'u Hakunin'in çadırının doğusunda bulabilirsiniz. Köpek ise
kuzeybatıdaki av bölgesine kaçmış. Biraz ilerleyip köpeği bulun ve
peşinize takın. Buradan ayrılmadan önce biraz gecko avlamak ve çiçek
toplamak isteyebilirsiniz. Çiçekler size sonra healing powder olarak
geri dönecektir Daha fazla bilgi için
Görev 4'e bakın.

2. Vic'i bulun - Vic partinize katılacaktır.
Bkz. Den - Görev 8

3. Mynoc'un mızrağınızı sivriltmesi için çakmaktaşı bulun - Sharpened
Spear.
Mynoc Arroyo'nun çıkışındaki köprüde bekleyen kişidir. Mynoc'la
konuştuktan sonra gidip Morlis halanızdan çakmaktaşı (ç)alın. Bunu
Mynoc'a getirince mızrağınızı sivriltecek.

4. Hakunin'in bahçesindeki zararlı bitkileri yok et - 100xp ve
istediğiniz zaman size healing powder yapacak.
Hakunin'in çadırının kuzeydoğusundaki bahçeye girip iki bitkiyi öldürün.
Bundan sonra getireceğiniz Xander Root ve Broc Flower'larla Hakunin
size healing powder yapacak. Bu bitkileri av bölgesinde bulabilirsiniz.

5. G.E.C.K'i bulun.
Kuyunun kuzeydoğusundaki çadırda bulacağınız Elder'la konuşun. Bu görev
için yazıyı okumaya devam edin

KLAMATH
Maida Buckner'la değiş-tokuşa kalkışmayın. Fiyatları çok yüksek. Ona
$350 öderseniz Sulik'i serbest bırakacaktır. Bunu yapmanız iyi olur
çünkü şu aşamada o sizden çok daha iyi bir dövüşçü. Sulik'i beleşe de
alabilirsiniz (Bkz. Görev 2). Ama Toxic Caves'e giderken Sulik'in
yanınızda olması daha iyi olur.

Golden Gecko'ya gidip John Sullivan ile konuşun. Unarmed ve Melee
yeteneklerini 10% yükseltecek şekilde sizi eğitecek. Ve de 150xp.

Bath House'da Jenny ile konuşup Vic hakkında daha fazla bilgi kazanın.

Bath House'un doğusunda Vic'in kulübesi var. İçeri girip radyoyu ve Pipe
Rifle'ı alın. Rifle çok kötü ama yine de satarsanız birkaç dolar
kazanabilirsiniz.

Kuzeybatıdaki çıkıştan geçip diğer bölgeye ulaşın. Buradaki robotu
öldürüp uçak enkazının yanındaki cesetten sarı renkli keycard'ı alın.

Görevler
1. Whiskey Bob'un sobasına yakıt atın - $50.
Buckner'ların mekanında Whiskey Bob'la konuşun. Bir içki ısmarlayın.
Bob'un kulübesi güneybatıdaki çıkışta. Bu bölgedeki geckolar tehlikeli
olabilir, dikkatli olun. Kulübeye girip odunları soba üzerinde kullanın.

2. Smiley'i kurtarın - 1000xp ve $100.
Ardin Buckner'la konuşun. Toxic Caves'e gitmeden önce bir çift çizme
bulsanız iyi olur (Bkz. Görev 4). Smiley'i arkada bulacaksınız. Dolaptan
2 paket Rad-Away'i almayı unutmayın. Asansöre dikkat edin (Bkz. Toxic
Caves Asansörü). Klamath'a dönüp Ardin'den ödülünüzü alın. Smiley'le
konuşursanız size geckoların derilerinin nasıl yüzüldüğünü öğretecek.

3. Brahminleri koruyun - 250xp
Buckner's yakınlarında bulacağınız Torr'la konuşun. Tüm akrepleri
öldürün.

4. Rat God'ı öldürün - 300xp
Batıdaki çıkış bölgesi Trapper Town'a açılıyor. Slim Picket'ı bulun
anahtarı alın. Ya da Trapper Town'a geçmeden önce sokakta gezinen köpeğe
bir Meet Jerky verip anahtarı ondan da alabilirsiniz (Meet Jerky'i
Dunton'lardan temin edebilirsiniz). Silah dükkanındaki dolaptan
çizmeleri alın. Bulacağınız delikten aşağı inin. İkinci katta rat god'ı
öldürün. Kuzeydoğu köşesindeki merdivenden yukarı çıkın. Kapıyı lockpick
ya da dolaptaki dinamitlerle açın. Merdivenden çıkıp bulacağınız
araçtan Fuel Cell Regulator'ı alın. Geldiğiniz gibi geri dönün.

Toxic Caves Asansörü
Burayı açmak için bir Electronic Locpick'iniz olması lazım. Bu aleti New
Reno Arms store'da ya da San Francisco'daki tankerde bulabilirsiniz.
Buraya gelirken arabanızı yanınızda getirmeniz tavsiye edilmez. Çünkü
buraya indikten sonra onu bir daha göremeyebilirsiniz. Klamath'da
bırakmak iyi bir tercih olur. Asansörü kullanabilmek için bir de
dinamoyu tamir etmeniz gerekecek. Repair skill'iniz iyi değilse bu iş
için Vic'i kullanın. Aşağıda sizi bekleyen zorlu bir güvenlik robotu
var. Onun için hazırlıklı olun. Peki tüm bunlara değecek mi? Fazlasıyla!
Buradaki dolaplarda bulacağınız mallardan bazıları şunlar: Bozar,
Combat Armor MKII, 200 x Micro Fusion Cell, 280 x Small Energy Cell, 200
x 4.7mm Caseless, 200 x 2mm EC.

DEN
Mom's Dinner'daki Karl'ın hikayesini dinleyin.

Yine aynı yerdeki Stacey'in de anlatacak bir hikayesi var. Sonuna kadar
sabırla dinlerseniz 200xp kazanırsınız.

Becky'den bir içki alıp 'Dyer' hakkında konuşun. Becky's barının
güneydoğusundaki çıkış bölgesinden geçip The Hole isimli bardaki
barmenle konuşun. Bilgi isteyin. Becky'nin içkilerinin neden daha ucuz
olduğunu sorun. Cevabı bulacağınızı söyleyin. Becky's barına dönün.
Kuzeydeki korumanın kapıdan ayrılmasını bekledikten sonra lockpick ile
içeri dalın. İçerideki makinaya bakıp geri dönün. Gidip Frankie'yle
konuşun. 400xp + $100. Devamı için Görev 9'a bakabilirsiniz.

Becky's'deki Leanne isimli kadına Nuke-Cola ısmarlayıp hikayesini
dinlerseniz 350xp kazanırsınız.

Becky's barının güneyindeki binayı Flick yönetiyor ve alışveriş için
uygun bir mekan. Ancak buradaki veletlere dikkat, üzerinizden eşya
çalabilirler. Sık sık üzerinizi kontrol edin ve eğer kayıp birşey
görürseniz geri dönüp aynı çocuktan çalabilirsiniz. Ya da son çare
olarak gidip Flick'i öldürün

Becky's barının karşısındaki sokakta Tubby'nin mekanı var. Bu elemandan
yarı-otomatik bir tüfek satın alabilirsiniz. Ya da Tubby ile Flick'in
ikisini birden temizlesenizde olur. Üstelik bu yüzden karma kaybedecek
de değilsiniz.

Partinizin yeterince güçlü olduğuna inanıyorsanız Metzger'in çetesini
yok edebilirsiniz. Bu da sırf Metzger'in cesedi için 1500xp demek. Sonra
kölelerden biriyle konuşup hepsini serbest bırabilir ve 1250xp daha
kazanabilirsiniz. Bu işten sonra Becky ile konuşursanız size köleleri
temizlemeniz halinde $1000 ödeyeceğini söyleyecektir. Kabul etmezseniz
50 karma kazanırsınız. Tercih sizin. Aklınızda bulunsun Metzger'i
erkenden öldürürseniz Lara'nın görevlerini yapamazsınız.

Görevler
1. Fred'den parayı alın - 200xp.
Bu görevi Becky'den alacaksınız. Fred'in kim olduğunu öğrenmenin tek
yolu sokakta gördüğünüz herkesle konuşmak. Fred paranın yarısını sizin
ödemenizi önerecek size. Ayrıca bir miktar borç para da isteyecek.
Bunları yapıp yapmamak size kalmış. Eğer Fred'in isteklerini kabul edip,
3-4 ay sonra Den'e yeniden uğrarsanız Fred'in zengin olmuş olduğunu
göreceksiniz ve size 200 x Small Energy Cell, 250 x Micro Fusion Cell ve
bir plasma granade verecek. Yok eğer isteklerini kabul etmezseniz
ününüz birazcık artacak. Hangisini seçeceğiniz size kalmış. Bu arada
parayı götürüp Becky'e verdiğinizde yarısı sizin olacak (paranın tabi).

2. Derek'den kitabı alın - 300xp ve $80.
Görev 1'i tamamlamışsanız Becky size bir görev daha verecek. Derek denen
birine bir kitap ödünç vermiş ve bizden geri almamızı istiyor. Gidip
Derek'i bulun. Genellikle Mom's Dinner taraflarında takılır. Bulunca
gidip paranızı alın.

3. Lara kilisede neyin saklandığını öğrenmek istiyor - 500xp ve $200.
Kilisenin kapısındaki korumayı ikna edip içeri girin. Kutulardan birine
göz atıp geri dönün.

4. Gangster çatışması için Metzger'den izin alın - 200xp ve $50.
(Görev 3'ü yapmış olmanız gerek). Gidip Slaver's Guild'deki Metzger'le
konuşun. Durumu Lara’ya bildirin.

5. Kiliseyi krouyan Tyler'ın çetesinin açığını bulun - 200xp.
(Görev 4'ü yapmış olmanız gerek). Kilisenin yanındaki gangsterlerden
biriyle konuşun. Öğrendiklerinizi Lara'ya haber verin.

6. Lara'ya Tyler'ın çetesine yapacağı saldırıda yardımcı olun - $300 ve
çatışmaya aktif olarak katılırsanız $100 bonus.
(Görev 5'i yapmış olmanız gerek). İsteği kabul edin. Çatışmada esnasında
en azından bir kişiyi de siz vurun ki $100 ödüle hak kazanın.

7. Smitty'e Mom's Dinner'dan yemek götürün - 150xp, Stimpak ve beleş
yemek.
Mom's Dinner'a gidip Mom ile konuşun. Yemeği götürüp Smitty'e teslim
edin.

8. Vic'i kurtarın.
Vic'le konuşun. Metzger'e $1000 ödeyip partinize katın. Vic Repair
skill'inde çok iyidir. $1000 fazla geldiyse tüm çeteyi dağıtabilirsiniz
(zor tabii, Metzger'in çok sayıda adamı var).

9. Becky'nin makinaya sabotaj düzenle - $500 ve 1600xp.
Becky'nin makinayı keşfettikten sonra The Hole'un barmenine durumu haber
verin. Bu görevi iki şekilde yapabilirsiniz: Adamı bundan sonra
mallarını Becky'den alması konusunda ikna edin, böylece sadece 900xp
kazanacaksınız. Ya da gidip makinayı levyeyle dağıtın ($500 ve 700xp) ve
gidip adamı yine de malları Becky'den almaya ikna edin (Becky'nin yeni
bir alet yaptığını söyleyin), bu sayede artı olarak bir 900xp daha
kazanacaksınız. Ama makinayı kırdıktan sonra bir daha Becky sizinle
konuşmayacaktır. Yani Metzger'in çetesini dağıtmış olsanız bile size
ödülünüzü vermez. Bu yüzden herşeyi sırasıyla gerçekleştirmeye dikkat
edin.

10. Smitty'e araba için gerekli parçayı götürmek - araba!
Öncelikle bir Fuel Cell Controller bulmanız gerek (Bkz. Gecko - Görev
3). Smitty bunu sizin için $2000'a kuracak. Ayrıca daha önce Klamath'dan
aldığınız Fuel Cell Regulator'ı da $750’a kurabilir. Artık gideceğiniz
yerlere yürümek zorunda değilsiniz

11. Anna'nın madalyonunu geri götürün - 850xp.
Gece olduğunda Brotherhood karakolunun yanındaki terkedilmiş binaya
girin. Burada Anna'yı (daha doğrusu hayaletini) göreceksiniz. Onunla
konuşunca size madalyonunu kaybettiğini söyleyecek. Gidip Mom'la konuşun
(Mom's Dinner). Size Joey'dan bahsedecek. Joey Den'in ana sokağında
bekleyen üç kişiden biri (blucinli ve deri ceketli olan). Ondan
madalyonu alın ve götürüp Anna'ya verin. İş bitince yerden Anna'nın
kemiklerini ve buradaki kitaplıktan küreği alın ve mezarlığa gidip
Anna'nın mezarını kazın. İçine kemikleri koyup geri kapatın.

MODOC
Eğer General Store'un kuzeydoğusundaki kuyuya dikkat ederseniz aşağıya
bir halat yardımıyla inebileceğinizi göreceksiniz. Aşağıda biraz para ve
bir de BB Gun bulabilirsiniz. Ancak alacağınız her bir coin size karma
kaybettirecektir, BB Gun'da beş para etmez zaten, yani gerek yok.

Mezbahanın sahibi Grisham'la konuşun. Sığırlarını vahşi köpeklerden
korumanızı teklif edecek. Kabul edin. Tüm sığırları sağ salim teslim
ederseniz $1000 alırsınız. Kaybettiğiniz her sığır başına ise $100
kaybederseniz.

Eğer doctor skill'iniz iyiyse mezbahanın güneyindeki ineği (Bess)
iyileştirip 200xp kazanabilirsiniz.

Rose's binasının yanında parmaklıklara kilitlenmiş dev tavuğu
öldürürseniz biraz xp kazanabilirsiniz ama bunu yaptığınız takdirde
Rose's'da yumurta yiyemezsiniz. Bu Wasteland Omletlerinin teki $25 ve
yediğinizde sağlığınız fulleniyor, aklınızda bulunsun.

Görevler
1. Farrel'in bahçesini temizle - 300xp.
Farrel'in bahçesiyle ilgili bir sorunu var. Kemirgenler bahçesini istila
etmiş, tabii temizlemek de bize düşüyor. Bunu yaptığınızda 300xp
kazanacaksınız. Farrel'i kuzey Modoc'ta, Rose's'ın güneydoğusundaki evde
bulabilirsiniz.

2. Cornelius'un altın saatini bul - 2000xp.
Roses B&B'nin arkasındaki Cornelius'a ciddi bir yardıma ihtiyacı
olduğunu söylerseniz size saatini Farrel'in çaldığını söyleyecek. Görev
3'ten devam edin.

3. Farrel, Cornelius'un altın saatini bulmanızı istiyor - 2000xp.
Farrel'e konuşun. Saat konusunda acele etmeyin. Roses B&B'nin
doğusundaki tuvalete girip oradan aşağı inin. Aşağıdaki kayaları bir
dinamitle patlatın (eğer elinizde dinamit yoksa gidip Jo'dan
alabilirsiniz). Dinamitleri koyar koymaz hemen yukarı çıkın tabii.
Patlamadan sonra aşağı inin. Yaratığı öldürüp saati alın ve Farrel ya da
Cornelius'a götürün.

4. Kayıp Jonny'i bulup Balthas'a teslim edin - 2500xp ve Combat Leather
Jacket.
Tannery'de bulacağınız Balthas'la konuşup oğlunu arayacağınızı söyleyin
(Bkz. Görev 5&6).

5. Modoc'un kuzeydoğusunda olan garip olayları araştırıp Jo'ya bildir.
General Store'a gidip Jo ile konuşun. Ona G.E.C.K'i aradığınızı
söylediğinizde size bu görevi verecek. Modoc'un kuzeydoğusundaki Ghost
Farm'a gidip kazığa çakılmış cesetlere göz atın. Barakaya girip kilimin
üzerine yürüdüğünüzde platform aşağı çökecek. Aşağıda Vegeir'le konuşun
ve mesajını Modoc'a ileteceğinize söz verin. Gitmeden önce mağarının
arka bölgesini araştırın. Bu kısımda bulacağınız çocukların hepsiyle
konuşun. İçlerinden biri Balthas'ın oğlu Jonny. Ama onu şimdilik burada
bırakmak zorundayız.

6. Vegeir'in mesajını Jo'ya ilet - 3500xp ve Assault Rifle.
Jo'ya mesajı ilettiğinizde eğer Ghost Farm'daki cesetlere bakmışsanız ve
Den'deki Karl'ın hikayesini dinlemişseniz bu görevi tamamlamış
olacaksınız. Ama işimiz daha bitmedi. Vegeir'in yanına dönün. Size bir
Assault Rifle verecek ve Jonny'nin de sizinle gelmesine izin verecek.
Artık Modoc'ta bir kahraman oldunuz Rose's'a giderseniz beleşe
bir omlet yiyebilirsiniz

VAULT CITY
Courtyard'da barın hemen önünde Curtis isimli bir çocuk göreceksiniz.
Bebeğini kaybetmiş. Onu barın arka tarafında, kayaların batısında
bulabilirsiniz. Götürüp Curtis'e verdiğinizde 100xp kazanacaksınız.
Biraz bekleyip çocuğun neler söylediğini dinledikten sonra az önce
bahsettiğim kayaların arasında bir ingiliz anahtarı bulabilirsiniz.

Barın sahibi Cassidy'le konuşup grubunuza dahil edebilirsiniz. Ona bir
shotgun verin, gerisine karışmayın

Çadırının önüne uzanmış olan adamın adı Charlie ve radyasyona uğramış
olduğunu söylüyor. Bir Rad-Away kullanıp bu işi de halledin (200xp).

Eğer repair skill'iniz iyiyse kliniğin arka odasındaki Auto-Doc'u tamir
edip 100xp kazanabilirsiniz. Ayrıca bundan sonra istediğiniz zaman
buraya gelip yaralarınızı sardırabilirsiniz. Repair skill'iniz iyi
değilse bu iş için Vic'i kullanın.

Eğer elinizde Vault 13 su şişesi varsa Courtyard'daki inek ahınırın
yakınındaki kulübede bulunan Ed'le konuşabilirsiniz. Kendisi Vic'in
arkadaşı oluyor. Bu işten sonra haritanızda yeni yerler belireceği gibi
bir de 500xp kazanacaksınız.

Vault City'e girmek için giriş iznimiz olması gerek (ya da tabii citizen
olmak). Bu iş için Customs Office'deki Wallace'a bayağı bir dil
dökmeniz gerekecek. Ama daha kolay bir yol var. Wallace'ın asistanı
Skeev'e $200 verip sahte vatandaşlık kağıtları satın alın. Daha sonra
onu korkutup $300 alın (sahte vatandaşlık kağıtları hazırladığı için onu
ihbar edeceğinizi söyleyin). Böylece elimizde $100 ve Vault City'de
istediğiniz gibi gezebilmeniz için sahtede olsa vatandaşlık kağıtları
olacak şekilde bu işi de halletmiş olacaksınız Ama isterseniz bunun
yerine Day Pass alın. Gecko'daki terminali düzelttikten sonra gerçekten
bir vatandaş olabilirsiniz. Aynı işi görür.

Amentities Office'deki mallar çok iyi ve çok ucuz.

Information Center'daki adamla konuşup Science ve Repair hakkında
kitaplar alabilirsiniz.

Vic'in kardeşi Valerie silahlarınızı upgrade edebilir.

Bir Vault City vatandaşı olarak Vault'a girip istediğiniz gibi
dolaşabilirsiniz. İçeride hoşunuza gidecek şeyler bulacaksınız (eğer Day
Pass almışsanız önce Görev 3'ü tamamlamanız gerekir).

Level 1
Eğer karakteriniz erkekse Phyllis isimli hemşireyle bir randevu
ayarlayabilirsiniz (100xp). Eğer onu dışarıdaki radyasyonun herkesi
kısır yaptığına inandırabilirseniz 300xp, dış dünyayı görmeye ikna
edebilirseniz bir 300xp daha ve ona biraz sperm verirseniz (o şekilde
değil) 500xp kazanabilirsiniz.

Level 2
Kuzeydoğudaki takırdayan havalandırmayı tamir ederseniz içeride 50 x
Micro Fusion Cell bulacaksınız (100xp). Buradaki sıkışmış kapıları
strentgh'iniz ile, kilitli kapıları da lockpick ile açabilirsiniz.
Almanız gereken tek şey kırmızı bellek modülü. Buradaki kutuların tamamı
ses modülü dolu, isterseniz birini alabilirsiniz.

Level 3
Ana bilgisayardan Vault 15'in yerini öğrenebilirsiniz. Ayrıca kilitli
kapıların ardında da yine yararlı şeyler bulabilirsiniz.
Councillor McClure ile konuşup Redding'deki maden üretiminde bir sorun
olduğunu öğrenin. Bunu Redding'e gidip doktor Johnson'a iletin, sonra
gelip McClure'la yeniden konuşun (250xp) (Ayrıca bkz. New Reno - Görev
14).

Görevler
1. Moore'un çantasını Mr. Bishop'a ulaştırın - $500 ve 500xp.
Vault girişinin hemen dışında, Correction Center'ın yakınlarında bir
adam göreceksiniz. Moore işte bu kişi. Onunla biraz sohbet ettikten
sonra size bir çanta verecek. Bunu götürüp Mr. Bishop'a verin. $500 ve
500xp'nin yanı sıra Bishop size yeni bir görev verecek. Bu işten sonra
Moore'u First Citizen Lynette'e ispiyonlayabilirsiniz (500xp). Ancak
çantayı alırken sakın ola bir ücret talep etmeyin, yoksa Moore çantaya
bir not bırakıp Bishop'a sizi öldürtecektir.

2. Mr. Smith'e bir saban bulun - 250xp ve Desert Eagle .44.
Kliniğin doğusundaki çadırında bulunan Mr. Smith'in bir sabana ihtiyacı
var. Sabanı kliniğin batısındaki dükkandan alabilirsiniz.

3. Gecko Elektrik Santralinin problemini çözün.
Bu görevi alabilmek için Vault City'nin kuzeydoğu köşesindeki Central
Council binasını bulmalı ve binanın güneydoğu köşesindeki odasında
bulunan First Citizen Lynette'le konuşmalısınız. Bu görevi Gecko'ya
gittiğimizde tamamlayacağız.

4. Amanda'nın kocası Joshua'yı kurtarın - 500xp.
Curtis'in hemen yanında çadırı bulunan Amanda'yla konuşun. Kocası
Servant Allocation Center da tutuluyor. Oraya gidip Barkus'u, Joshua'nın
bulaşıcı bir hastalığa yakalandığı konusunda ikna etmeniz gerekiyor.
Böylece onu ücretsiz olarak bırakacaktır, aksi halde $750 ödemeniz
gerekir.

5. Lydia için 10'ar tane beer ve booze bulun - 250xp ve $300.
Lydia Tap House'un sahibi olan kadın. Burayı şehir kapılarının
yakınlarında bulabilirsiniz. Bir yerlerden 10 booze ve 10 beer bulup ona
götürün.

6. Valerie'ye kerpeten ve ingiliz anahtarı götürün - 250xp, $50 ve bir
Super Repair Kit.
Valerie'yi Maintenance Center'da bulabilirsiniz. Gerekli aletleri ona
verdikten bir-iki gün sonra gelip Valerie'yle konuşursanız size bir
Super Repair Kit verecektir.

7. Gecko'nun etrafındaki sekiz sektörü gözleyip Stark'a anlatın - 350xp
ve $300.
Stark'ı Corrections Center'da bulabilirsiniz. Yapmanız gereken dünya
haritasındayken Gecko'nun etrafındaki sekiz kareyi gezmek.

8. NCR'yi Stark'a anlatın - $500, 750xp ve bir Motion Sensor.
New California Rebuplic'e gittikten sonra dönüp Stark'a anlatma
zahmetinde bulunursanız size ödülünüzü verecektir.

9. Lynette'nin holodiskini NCR'deki Westin'e götürün - 4500xp.
Bu görevi alabilmek için öncelikle Raiders çetesini temizleyip Account
kitaplarını ele geçirmelisiniz (Bkz. Raiders). Ayrıca New Reno'da
Bishop'un kasasından bulacağınız holodiski de çalmalısınız. Böylece
Bishop'un NCR tarafından görevlendirildiğini anlıyoruz (2500xp). Bundan
sonra Lynette Bishop'un holodiskini verip NCR'deki Westin'e götürmenizi
isteyecek (2000xp).

10. Bir jet örneğini Dr. Troy'a götürün - $1000
Bu görevi alabilmek için Redding'in jet probleminden haberdar olmanız ve
doctor skillinizin de en az 80% olması gerekiyor. Şimdi gidip Dr.
Troy'la konuşabilirsiniz. Onu Vault'un birinci katında bulacaksınız.
Jet'i doktora verdiğinizde probleme bir çözüm üretemeyecek. Ama bu işi
biz halledebiliriz (Bkz. New Reno - Görev
14).

GECKO
Manager's Office'deki Lenny bir defasında dedeniz, Vault Dweller'la
karşılaştığını söylüyor. Onunla yaşadığı eski maceralardan konuşursanız
grubunuza katılacaktır. Şahsen tavsiye etmiyorum. Yüksek doctor skill'i
haricinde pek bir özelliği yok.

Görevler
1. Elektrik Santralini tamir edin - 4500xp.
Manager's Office'deki Harold'la konuşun. Ondan öğrendiğimize göre
santralin bir Hydroelectric Magnetosphere Regulator'a ihtiyacı var.
Konuşmanız bittiğinde arkadaki masadan Coolant Report ve Part
Requisition Form kağıtlarını alın. Vault City'e dönmeden önce şunları
yapın:

Junkyard'a gidip (Gecko'nun kuzey bölgesi) Skeeter'ın evinin
kuzeybatısındaki binada, ve bu binanın da kuzey tarafındaki odada bir
delik bulacaksınız. Buradan aşağı inin. Güneybatı köşesinde bir yaratık
göreceksiniz. Onunla konuşun, size bir tılsım verecek. Geri dönüp
Skeeter'ın evinin kuzeydoğusundaki binada bulunan Gordon'la konuşun.
Tılsımı görünce size reaktörle ilgili ekonomik bilgileri içeren bir
holodisk verecek. Vault City'e gidip Lynette'in bulunduğu binanın
kuzeydoğu köşesindeki odasında duran McClure a holodiski verin (750xp).
Ayrıca santral için gerekli olan parçayı da gidip Amentities Office'den
alabilirsiniz. Gecko'daki santrali tamir edebilirseniz size (gerçek)
vatandaşlık belgesi vereceğine de söz verecek. Gecko'ya dönün, santrale
girin, gerekli geçiş kartlarını dolaplardan bulup ana bilgisayarın
bulunduğu yere ulaşın. Charisma'nız yüksekse Festus'la konuşup parçayı
sizin için kurmasını isteyebilirsiniz. Kendiniz halletmek isterseniz
bilgisayarın yanındaki Hank'le konuşun ve bilgisayara giriş yapın.
Yapmanız gerekenler şöyle:

Initialize: A1546761, 5B576005, 35C76863
Initiate repair sequence (istendiği zaman parçayı takın). Sonra;
Add a command
komutunu 6 defa kullanın. Kullanacağınız 6 komut sırasıyla şöyle (her
birini kullandıktan sonra ana menüye dönmeniz gerekiyor):
1) Amplify Plutonium-Gamma Shield
2) Deharmonize Neptunium Impeller
3) Calibrate Uranium-Rod Driver
4) Set Voltage on Saturn-Class Capacitor
5) Test Jupiter Wave Compiler
6) Install Hydroelectric Magnetosphere Regulator
Bundan sonra: Execute Program.
Hepsi bu.

2. Santrali optimize edin - 2500xp.
Görev 1'i hallettikten sonra Festus'la konuşun. Size bir holodisk
verecek. Bu diski Vault City'deki ana bilgisayara takmanız gerekiyor.
Ana bilgisayar Vault'ta üçüncü katta. Gidip diski takın. Sonra
Vault-City-ana-bilgisayarına-takılmış-diski Festus'a götürün. Size
diski, santrali tamir ederken kullandığınız bilgisayarda kullanmanızı
söyleyecek. Dediğini yapın.

3. Skeeter'a Super Repair Kit götürün - 250xp ve Fuel Cell Controller.
Kit'i Valerie'den almışsanız (Bkz. Vault City - Görev 6) şimdi Skeeter'a
verebilirsiniz. Gerekli kit'i ayrıca Den'deki Smitty'den de satın
alabilirsiniz ama pahalıdır. Bunun karşılığında Skeeter size Fuel Cell
Controller'ı verecek.

4. Skeeter'a plasma transformer bulun - 350xp ve ücretsiz silah
upgrade'i.
Eğer elinizde Part Requisition Form varsa (Bkz. Görev 1) bunu santralin
kuzey tarafındaki Jeremy'e vererek karşılığında bir plasma transformer
alabilirsiniz. Bunu götürüp Skeeter'a verdiğinizde silahlarınıza
aşağıdaki upgrade'leri yapacak:
Hunting Rifle için dürbün.
.44 Magnum için Speed Loader (dövüş sırasında şarjör değiştirmek sadece 1
AP tutar)
Desert Eagle .44 için genişlemiş mermi kapasitesi (8 mermiden 20
mermiye)
Assault Rifle için genişlemiş mermi kapasitesi (24 mermiden 100 mermiye)

5. Percy için Woody'i bulun - 1000xp, 3 x Rad-X ve 4 x Rad-Away.
Percy'nin evini Gecko'nun Junkyard bölgesinde bulabilirsiniz. Onunla
konuşup Den'e gidin. Anna'nın hayaletini gördüğümüz yerin yanındaki
odada bir tabut bulacaksınız. Tabutun içindeki mumya ise Woody. Gidip
Percy'e durumu haber verin ve ödülünüzü alın.

BROKEN HILLS
Doğu yakasında, madenin yakınlarındaki bir bahçede konuşan bir bitki
göreceksiniz. Yeniden dikilmesi gerekiyormuş. Bir küreğiniz olduğunda
gelip bununla konuşursanız 1000xp kazanırsınız. Ayrıca bir akrepi
satrançta nasıl yeneceğiniz konusunda ipucu alacaksınız. Karışık mı
geldi? Akrep ve onun profesör arkadaşı bitkinin bulunduğu yerin
güneydoğusundaki bir binadalar. Grubunuzu bırakıp binaya girin. Akreple 3
aşamalı bir karşılaşma yapacaksınız. Kazandığınız her bir alanda 500xp
kazanıyorsunuz. Yarışacağınız konular ise perception, agility ve smarts.
İlk iki aşamayı ilgili skill'leriniz yüksekse rahatça alabilirsiniz.
Üçüncü aşamada ise bitkinin verdiği ipucu işe yaracayacak. Yani toplam
1500xp ile oyunu bitirmiş olacaksınız.

Konuşan bitkinin bulunduğu bölgedeki binada Typhon isimli biri var.
Onunla konuşun. Eğer Typhon'a bir Cat's Paw Magazine, bir şişe Rotgut ve
bir şişme kadın (Marcus'un evinde bulabilirsiniz) götürürseniz toplam
2000xp kazanabilirsiniz. Ayrıca size gizli hazinesinin yerini de
söyleyecektir.

Marcus, Fallout 2'de partinize katabileceğiniz en iyi eleman desem
yanlış olmaz. Onu grubunuza dahil etmekle ayrıca bir 1000xp
kazanacaksınız. Ama öncelikle Görev 1 ve 2'yi tamamlamalısınız.

Madenin havalandırmasını tamir ettikten sonra (Bkz. Görev 1) madene
girip istediğiniz gibi dolaşabilirsiniz. Madenin girişinde hemen sağ
tarafta sonunda kayalar olan bir tünel var. Bu kayaların üzerinde
yürüyebilirsiniz. Eğer sağ köşeye doğru giderseniz duvarda gizli bir
kapı açılacak (1000xp). Burada uyuyan bir pilot göreceksiniz. Onu
uyandırın (500xp). Sandıkta ise bir külçe uranyum bulabilirsiniz.
Uranyumu maden işleme merkezine götürün (karavanların güneyindeki
bina/Unity Patrol HQ). Başkanı ofisinde bulabilirsiniz. Onunla
konuştuğunuza madenin nasıl işleneceğini öğrendiğiniz için bir 500xp
daha kazanacaksınız. Uranyumunuzun işlenebilmesi için $1000 ödemeli ve
birkaç gün beklemelisiniz. Uranyumunuzu almak için geri döndüğünüzde
başkan sizden madeni ghoul'lara vermenizi isteyecek. Onlarla konuşup
uranyumu verin (1250xp). Bunun karşılığında size ekstradan bir $500
önerecek, veya eğer isterseniz sadece daha önce ödediğiniz $1000'ı alıp
biraz karma puanı kazanabilirsiniz.

Görevler
1. Madenin havalandırma sistemini tamir edin - 1500xp ve Combat Shotgun.
Broken Hills'in kuzeydoğusundaki madenlerin yanındaki binada bulacağınız
maden başkanı Zaius'la konuşun. Havalandırmanın tamiri için yeni bir
hava temizleyicisine ihtiyaç olduğunu öğreniyoruz. Bu parçayı New
Reno'da, Renesco'dan bulabilirsiniz. Parçayı alıp döndüğünüzde grubunuzu
bırakıp madenlere girin. Madenlerin kuzeydoğu köşesine doğru gidin. Bu
arada kötü havadan korunmak için duruma göre 1 ya da 2 tane Stimpak
alabilirsiniz. Temizleyiciyi değiştirdikten sonra gidip Zaius'tan
ödülünüzü alabilirsiniz.

2. Kaybolan insanları bulun - $500 ve 1500xp.
Kasabanın doğu tarafına gidin. Burada birkaç tane delik göreceksiniz.
İçlerinden birisi de bir tuvalette. Aşağı inin, birkaç yaratık
temizleyip kuzeydoğu tarafına doğru ilerleyin. Cesetlerin birinin
üzerinden bir not bulacaksınız. Nota göre bu işin sorumlusu, yani katil
Francis adında biri. Yukarı döndüğünüzde kuzeydoğu köşesindeki Don
adında adamı bulun. Ona kaybolan karısını bulduğunuzu söyleyip durumu
anlatın (500xp). Sonra gidip Marcus'la konuşun. Görev 3'ü bitirdikten
sonra bulduğunuz notu Francis'e gösterebilirsiniz. Böylece kasabayı
sessizce terkedecektir (1000xp).

3. Francis'i bilek güreşinde yenin - 350xp ve Power Fist.
Tek ihtiyacınız olan 10 Strength. Buffout falan kullanıp yenin. Görev
4'ü bitirdikten sonra Eric size bir doz Buffout verecektir.

4. Eric'in evine daha fazla elektrik sağlayın - 1500xp ve Buffout.
Kasaba girişinde, hemen sağ taraftaki ilk ev Eric'in. Onunla konuşun.
İstediği şeyi yapmak için batı yakasındaki terminale gidip bilgisayar
üzerinde Science skill'inizi kullanmanız gerekiyor.

5. Manson ve Franc'i hapishaneden kurtarın - 1500xp.
Jacob'la konuşun. Jacob'u maden işleme merkezinin doğusundaki dükkanda
bulabilirsiniz. Ona mutant'lardan nefret ettiğinizi söyleyin. Hapishane
Marcus'un bulunduğu yerin hemen üstünde. Gardiyanı ikna edip mahkumları
serbest bıraktırın. Bu işlem karmanızı 10 puan düşürecektir. Ama bundan
başka negatif bir etkisi yok.

6. Madenin havalandırma sistemini havaya uçurun - 1500xp ve birkaç
silah.
Görev 5'i yapmışsanız Jacob size bu görevi de verecektir. Size bir alet
verecek. Madenlere girip havalandırma sistemini önceki gibi bulun ve
aleti kullanarak havalandırmayı yok edin. Bu 50 karma puanınızı alır ve
tabii Marcus'u (daha doğrusu Broken Hills'deki tüm mutantları) unutun.
Gücün aydınlık yanını seçmek isteyenler için ise daha farklı bir yol
var. Jacob size bu görevi verir vermez gidip Marcus'a durumu haber verin
(2500xp).

FALLOUT 2 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
FALLOUT 2 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
FALLOUT 2 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Fallout 2 Tamçözüm   Cuma Mart 12 2010, 22:14

RAIDERS
Broken Hills ile Vault City arasında Unknown yazılı bir yer
var. Orası
Raiders'ların mekanı. Herifler çok zorlu ve mekanları
yerin altında
olduğu için acayip tuzaklar hazırlamışlar.
Karakterinize güven meselesi
yani... Neyse, tüm çeteyi dağıtırsanız
2000xp kazanırsınız. İçerideyken
sandıklardan bulacağınız 3 tane Dog
Tag'i almayı unutmayın. First
Citizen Lynette'e Raiders'ı
temizlediğinizi haber verdiğinizde $1000 ve
1000xp alırsınız. Daha
iyisi 3 dog tag'in üstünde yazan numaralarla
raiders'ın kasayı
açabilir ve Account kitaplarını ele geçirebilirsiniz.
Bu kitabı
Lynette'e gösterdiğinizde $500 ve 1000xp daha kazanırsınız
(Eğer
elinizde Bishop'un holodiski varsa bunun yerine Vault City - Görev

9'u alırsınız).

REDDING
Gidip şerifle konuşun. Sakat olduğu
için çalışamıyor ve yerine geçici
bir eleman arıyor. Bizden iyisini
bulamaz ya, işi alın. İlk iş olarak
Bayan Rooney'in borcunu almanız
gerekiyor. Gidip kadına $120'ı kendi
cebinizden verirseniz 1500xp
kazanırsınız. Geri gelip şerife işi
hallettiğinizi söylediğinizde
$100 kazanacaksınız. Yani kaybınız sadece
$20. Bundan sonra şerif
size bir görev daha verecek (Bkz. Görev 4).
Ayrıca şerifin ofisinde
almamızı bekleyen değişik silahlar bulunuyor.

Great Wanamingo
Madenini, $1000 ödeyerek Başkan Ascorti'den satın
alabilirsiniz.
Eğer madeni tüm zararlı hayvanlardan temizlerseniz
Ascorti'ye
$2500'a geri satabilirsiniz (1000xp). Madenin girişlerinden
biri
Frog Morton'ın saklandığı yerde (Bkz. Görev 1). Bir başka girişi
şerifin
ofisinin güneyindeki kuyudan aşağı indiğinizde bulabilirsiniz.
Bu
girişten kuzeydoğuya doğru ilerleyip göreceğiniz merdivenden yukarı
çıkarsanız
kendinizi Ascorti'nin gazinosunda bulursunuz. Madeni tamamen
dolaştığınızdan
ve hiç zararlı böcek kalmadığından emin olmalısınız.
Bunu
yaptığınızda madeni temizlediğinizi söyleyen bir mesajla beraber
3500
xp kazanacaksınız.

Görevler
1. Frog Morton'ı öldürün - $1000
ve 3000xp.
Frog ve çetesini kasabanın batı tarafında bulabilirsiniz.
Bu görevi
bitirdiğiniz takdirde Frog'un kardeşleri kuyruğunuza
takılacaktır ve
oyunda değişik zamanlada karşınıza çıkıp sorun
yaratabilirler.

2. Fahişeyi kimin öldürdüğünü bulun - $500 ve
1250xp.
Malamute barına gidip barmenle konuşun. Faili Mornigstar
Madencilikte
bulabilirsiniz. Hemen itiraf edecektir.

3.
Excavator chip'ini bulun - $1000 ve 2500xp.
Chip'i Wanamingo
Madeninin alt katlarından birinde bulacaksınız. Daha
sonra götürüp
isteğe göre Morningstar ya da Kokowembe şirketlerinden
birine satın.
İkisi de aynı parayı ödeyecek.

4. Bar kavgasını önleyin - $300
ve 1500xp.
Malamute barına gidip kavga edenlerle konuşun. Kibarlıktan
anlamazlarsa
ikisinide alıp kodese tıkabilirsiniz.

NEW RENO
Jules
ile konuşun. İlk vardığınız yerin yakınlarında göreceksiniz onu.
$100
karşılığında size şehirdeki 4 mafyanın birinden detaylıca
bahsedebilir.
New Reno'da para kazanmak istiyorsanız dikkatli olmalı ve
alttan
almalısınız, yoksa kavga çıkabilir ve bunun da pek yararı olmaz
sanırım.
Bu şehirdeki görevlerin neredeyse tümünü mafya ailelerinden
alacaksınız.
Yalnız bir ailenin tüm görevlerini yerine getirdiğinizde
artık
onlardan biri sayılırsınız ve bu durumda diğer ailelerin
görevlerini
alamazsınız. Aşağıdaki görevlerde hangisinin sizi onlardan
biri
yaptığını yanına yazdım. Ancak eğer görevi alır, görevi yerine
getirir
ama dönüp de haber vermezseniz hiçbirşey değişmez. Yani o en son

görevde dönüp haber vermeyin ve gidip diğer ailelerin de görevlerini
yapın.

Sex
yeteneğinize göre Bishop'un karısıyla yatabilirsiniz. Mrs. Bishop,
Shark
Club'ın ikinci katındadır. Ama ondan önce Vault City'deki Moore'un

çantasını teslim ettiğinizden emin olun, yoksa dışarıya dövüşerek
çıkmak
zorunda kalırsınız. Bayan Bishop'la yattıktan sonra onun
duvardaki
kasanın şifresini gevelediğini duyacaksınız. Kasada bir
gerdanlıkla
beraber birkaç şey daha bulabilirsiniz. Kuzeydeki odada
bulunan
kasada ise Raiders'ın yerini gösteren bir harita var. Dikkat
edin,
bu kasa tuzaklı ve aktif hale geçerse Bishop'un adamlarıyla
başınız
belaya girer. Eğer Bishop'u öldürüp, Mrs. Bishop'a artık özgür
olduğunu
söylerseniz 1000xp kazanırsınız.

Unarmed'da iyiyseniz kendinizi
boks yaparak deneyebilirsiniz. Eğer boks
oynamaya karar verirseniz
Shark Club'ın zemin katındaki bir sandıkta bir
çift Plated Boxing
Gloves bulabilirsiniz. Daha sonra ikinci sokağa
geçip Jungle Gym'e
gidin ve Stuart'la konuşun. Otomatikman sandıktan
bulduğunuz
eldivenlerle ringe çıkacaksınız.

Eğer hiçbir yerde bir Voice
Recognation Module bulamazsanız New Reno
Arms shop'taki Elridge size
bir tane satabilir (biraz pazarlıkla $2500'e
alabilirsiniz).
Elridge silah upgrade'leri de yapabilir ama fiyatları
çok pahalıdır,
ona göre. Ama size bir tüyo vereyim, Elridge'in
dükkanının zemin
katında Algernon isminde biri var ve beleşe silah
upgrade'i yapıyor!
Elridge'in öndeki odaya gelmesini bekleyip binanın
batı tarafındaki
kapıya sneak ile gidin ve arka kapıdan geçin.
Köpeklerden
çekinmenize gerek yok. Gizli merdivenleri bulup (rafın
arkasında,
yatağın yanında) aşağı inin. Karşınızda Algernon! Ayrıca yine
zemin
katta, kuzeybatı köşesindeki buzdolabında Electronic Lockpick ile
2
Pulse Granade bulabilirsiniz.

Eğer Mordino ailesi ile başınız
derde girerse ve dövüşmek zorunda
kalırsanız öldükten sonra Little
Jesus'un üzerinde bulacağınız Little
Jesus Combat Knife'ı almayı
unutmayın.

Görevler
1. Sierra Army Base'i bulun - 1000xp ve
Wirght ailesinin adamı
olursunuz.
Bu görevi alabilmek için
öncelikle Görev 3'ü bitirmelisiniz. Burası New
Reno'nun hemen
kuzeyinde bir bölge. Grubunuzdaki zayıf elemanları
dışarıda bırakın,
içeride zorlu silah taretleri var. Uzun menzilli bir
silahınız
varsa taretlerin sensorlerini vurmanız işinizi
kolaylaştıracaktır.
Tüm taretleri etkisiz hale getirdikten sonra
içerisini araştırmaya
başlayabilirsiniz. Batıdaki küçük kulübede
Howitzer mermirlerini,
doğudaki barakada da bir Howitzer bulacaksınız.
Depot'un ana
kapısını bulduğunuz Howitzer'le havaya uçurun. Depot'a
girmeden önce
jeneratörlerin arasındaki delikten aşağı inip içeride
karşılaşacağınız
güç alanlarını geçilebilir kılan düğmeye basmak
isteyebilirsiniz.
Ya da Reapir skill'iniz iyiyse düğmeyi bırakıp, güç
alanlarının
yanındaki dinamoları tamir edebilirsiniz. Aynı işi
görecektir ve bu
yolla HP de kaybetmezsiniz.

Level 1
Girişin hemen yanındaki
masadan şifre kağıdını alın. Sonra bilgisayarı
kullanıp şifreyi
girin ve güç alanlarını etkisiz hale getirin.
Güneydoğudaki (bundan
sonra yönleri kısaltarak yazacağım) odada bulunan
dolapta sarı
bellek modülü bulunuyor. Sandıkların yanındaki dolapta ise
Dixon'ın
gözü ve neler olduğunu anlatan bir kaset var. Ayrıca buradan
bir
kutu Bio Med Gel almayı ihmal etmeyin. Kuzeydeki yatakhanedeki
dolapların
birinde bir Combat Armor bulabilirsiniz. İşiniz bittiğinde
asansörün
yanındaki tarayıcıya Dixon'ın gözünü gösterip kapıyı açın...

Level
2
Eğer robotlara saldırmazsanız sizi rahatsız etmezler. Batıdaki
odada
bulunan tamir bilgisayarını kapatın (200xp). GD tarafındaki
bir odada
silah deposuna giden yoldaki elektrik tuzağını
kapatabileceğiniz bir
bilgisayar bulunuyor. Silah deposunda pekçok
iyi silah bulabilirsiniz.
Bu katın kuzey tarafındaki sandıklardan
birinde 5 AP rocket, 10 plasma
grenade ve 10 pulse grenade
bulunuyor. Bu katta işiniz bitince Dixon'ın
gözünü kullanıp diğer
kata geçin.

Level 3
Bu katta Skynet isimli bir
süperbilgisayarla konsolu aracılığıyla
konuşabilirsiniz. Buradan
çıkmak istiyor, bu yüzden ona bir beyin
bulmamız gerekiyor. KD'daki
bir odada General Clifton'ın gözü var, onu
alıp KB'daki odada
bulunan bilgisayara girin. Bize gerekli olan şeyler
bir beyin, bir
Bio Med Gel ve de bir robot parçası. Gidip robotlardan
birini
öldürün (tabii böylece hepsi size saldıracaktır) ve üzerinden
Motivator'ı
alın. Generalin gözünü kullanarak dördüncü kata gidin ve bir
beyin
alıp dönün. Geldiğinizde arka odadaki parça parça olmuş robot
üzerinde
beyni, Motivator'ı ve Bio Med Gel'i kullanın. Sonra bilgisayarı

kullanıp işlemi aktive edin. Eğer doğru beyni seçmişseniz (Bkz. Level
4)
Skynet grubunuza katılacaktır.

Level 4
KB'daki odaya girip
bilgisayarı kullanın ve ölü adamı diriltin,
konuştuktan sonra
kaçmaya başlayacak ama birden toza dönüşüp yok olacak.
Gidip ondan
arta kalanların arasında bulacağınız LE BB Gun'ı alın.
Bilgisayara
dönüp organ alma işleminden beyni seçin. Çok iyi science
bilginiz
yoksa yanlış bir beyni seçerek Skynet'i istemeden
öldüreceksiniz ve
diğer beyinlerden birine razı olmak zorunda
kalacaksınız. Her neyse
beyni alıp level 3'e dönün.

2. Çalınan arabanızı bulun.
Arabınızı
ilk bıraktığınız yer olan Virgin Street otoparkına
döndüğünüzde
onun artık orada olmadığını göreceksiniz. Jules'la
konuşunca size
bir 'chop shop'tan bahsedecek. Oraya gidip T-Ray'le
konuşun. Arabayı
Bishop için tamir ettiğini öğreneceksiniz. Eğer ilgili
skilleriniz
yeterliyse ondan konuşarak arabayı beleşe alabilirsiniz (ona

Bishop'un ajanı olduğunuzu söyleyin). Aksi halde $1000 ödemeniz
gerekir.
Ayrıca bir $500 daha verip aracınızı geliştirebilirsiniz (daha
fazla
bagaj alanı falan gibi).

3. Richard Wright'ın aşırı dozda ilaç
almasından sorumlu olan kişiyi
bulun - 4000xp ve $1000
Commercial
Row'un doğu tarafında bir tren istasyonu var. Oraya gidip
Chris
Wright'la konuşun. Sonra buranın güneyindeki binaya girerseniz
Keith'le
konuşup Orville Wright'la görüşmeye hak kazanabilirsiniz.
Orville'den
görevi alınca Keith'le tekrar konuşun. Size Richard'ın
odasını
gösterecek. Kitaplıkları karıştırınca bir jet kutusu
bulacaksınız
(500xp). Bunu götürüp 2nci sokaktaki Jagged Jimmy J'ye
gösterin.
Onun söylediğine göre bulduğunuz kutu zehirliymiş (500xp). Bu
durumu
Renesco'yla konuştuğunuzda olayın Salvatore ailesinin başının
altından
çıkmış olduğunu söyleyecek (1000xp). Son olarak gidip Orville
Wright'a
bulduklarınızı anlatın (2000xp ve Görev 1'i alabilirsiniz).

4.
Lloyd adındaki birinden çalıntı parayı geri alın ve onu öldürün -
500xp
ve $500.
Salvatore's barının ikinci katına gidip Salvatore ile
konuşun. Lloyd'u
Desperado gazinosunun zemin katında bulabilirsiniz.
Hazır buraya
gelmişken etrafta bulacağınız bir Poison Tank'i almayı
ihmal etmeyin.
Lloyd'la konuşup parayı sakladığı yere gidin. Mezarı
ona kazdırın.
Aşağıya indiğinizde Lloyd'u öldürüp parayı alın (-10
karma).

5. Renesco'dan Mr. Salvatore'un $1000'ını alın - 750xp.
Renesco'ya
$1000'ı sizin ödeyeceğinizi ama karşılığında bu para
değerinde mal
alacağınızı söyleyin. Alabildiğiniz kadar şeyi aldıktan
sonra dönüp
Salvatore'a durumu haber verin ve diğer görevinize yardımcı
olması
amacıyla ondan bir laser pistol istemeyi de unutmayın.

6.
Korumaya çölde geçen gizli bir görüşme sırasında eşlik edin - 1000xp
ve
Salvatore'ların adamı olursunuz.
Mason'la konuşup laser pistol'unuzu
alın. Eğer isterseniz size nasıl
kullanacağınınız konusunda biraz
eğitebilir ki bu Energy Weapons
skill'inize eklenecek bir 5%
demektir. Daha sonra tek yapmanız gereken
olan biteni izlemek,
hiçbirşey yapmanıza gerek yok.

7. Bir cinayet olduğu belli
olmayacak şekilde NCR'deki Westin'i öldürün -
2000xp ve $500.
Eğer
Vault City'deki Moore'dan çantayı alıp Mr. Bishop'a getirmişseniz
size
bu görevi verecektir. NCR'nin orta bölgelerinde batıya ilerleyip
lazerle
korunan kapıyı bulun. Bunun arkasındaki görevliyle konuşup Vault

City'den geldiğinizi ve Westin'le işiniz olduğunu söyleyin, sizi içeri
alacak.
Kapıdaki korumadan izin alıp eve girin. Westin'i 'death by
stimpak'
ya da bir çeşit zehir kullanarak öldürebilirsiniz. Ya da eğer
isterseniz
Westin'le konuşup onun teklifini kabul edebilir ve Bishop'u
öldürüp
onun önerdiğinin 50%'si parayı Westin'den ödül olarak
alabilirsiniz,
size kalmış birşey.

8. NCR'deki Carlson'ı öldürün - 1000xp ve
Bishop'ların adamı olursunuz.
Görev 7'yi bitirdikten sonra gidip
Bishop'tan bu görevi alabilirsiniz.
NCR'deyken Grunther’den geçiş
kağıdını çalıp Carlson'ın mekanına giden
kapıdaki görevliye
gösterin. Sizi içeri alacaktır. Eğer Carlson'ı
sessizce öldürürseniz
extradan bir 2500xp daha kazanırsınız.

9. Miss Kitty'ye 10 tane
Cat's Paw Magazine bulun - 1000xp ve $750.
Catpaws isimli randevu
evini işleten bayan size bu görevi verecek Miss
Kitty oluyor. Nerede
bulursunuz bilmem, dergiden 10 tane bulabilirseniz
getirip verin.
Ama pek de önemli değil yani...

10. Eldrigde'e bir laser pistol
götürün - 500xp ve $1500.
Salvatore ailesi ile laser pistol
hikayesini öğrenmek için Jules'la
konuşabilirsiniz. Daha sonra New
Reno Arms'a gidip Eldridge'le
konuşursanız size ödülünüzü
verecektir.

11. Big Jesus'un paketini Ramirez'e ulaştırın - 500xp
ve $100.
Desperado gazinosunda Big Jesus Mordino'yu bulup konuşun.
Size bir paket
verip Stables'ın yerini söyleyecek. Gidip paketi
teslim edin. Daha
sonra binanın arkasına gidip delikten aşağı inin
ve oradaki korumaları
atlattıktan sonra Myron'la konuşun. İsterseniz
onu yanınıza
alabilirsiniz. Science skill'i iyidir ve gerekli
malzemeleri verirseniz
size stimpak yapabilir.

12. Corsican
kardeşlerden parayı alın - 500xp ve $125.
Yine Mordino'larda
alacaksınız. Corsican kardeşleri Golden Globes porn
studio'da
bulabilirsiniz. Gidip $250'ı alın ve götürüp Mordino'ya teslim
edin.

13.
Mr. Salvatore'u öldürün - 2250xp, $500 ve Mordino ailesinin adamı
olursunuz.
Mordino'ların
son görevi. Salvatore ailesinin tümünü temizledikten sonra

Mason'dan güneş gözlüğünü almayı unutmayın. Giydiğiniz zaman CH'niz 1
puan
artacaktır. Eğer işi temiz bir şekilde halletmek isterseniz
Salvatore'un
yanına girip steal skill'inizi kullanarak üzerinde bulunan
Oxygen
Tank'i Poison Tank'le değiştirin. Böylece tek bir mermi bile
harcamadan
işi halletmiş olursunuz.

14. Endorphin Blocker bularak Jet'e bir
çare üretin - 9000xp ve 2 x Jet
Antidote.
Myron'la bir Jet
Antidote'un olabilirliği hakkında konuşun (doğru
konuşma
seçeneklerinin çıkması için science skill'inizin en az 80%
olması
gerekiyor). Myron'ı bir çarenin olabileceğine ikna ettiğiniz için

2000xp kazanacaksınız. Myron size Vault City'de birinin gerekli
maddelere
sahip olduğunu söyleyecek. Şimdi Vault City'deki Vault'a gidip
Dr.
Troy'la konuşursanız ondan biraz endorphin blocker alabilirsiniz.
Konuşmanız
bittiğinde 2 tane Jet Antidote'unuz olacak (2000xp). Vault
City'yi
terketmeden önce gidip McClure'a jet'e bir çare bulduğunuzu
söyleyin.
Sizi Redding'deki Dr. Johnson'a gönderecektir. Antidote'larla
beraber
Johnson'a gittiğinizde Redding'in jet problemini çözümlediğiniz
için
2500xp kazanacaksınız. Gidip McClure'a durumu haber verir ve ödül
isterseniz
$500 alırsınız, ödül istemezseniz onun yerine 2500xp
kazanırsınız.

15.
Wright'ın içki makinasını yok edin - 500xp, Lousville Slugger ve
$200
ya da +15 karma.
Tren istasyonundaki Chris Wright ile Wright
ailesinin alkol
dağıtımlarındaki kontrolleri hakkında konuşun. Sonra
Wright'ların evinin
KB köşesideki odada bulunan Mrs. Wright ile
konuşun. Onunla Mr.
Wright'ın alkol problemi hakkında biraz sohbet
ettiğinizde Mrs. Wright'a
içki makinasını yok ettiğini söylemiş
olduğunu öğreneceğiz. Ona bunu
gerçekleştirmediğini söyleyin.
Sizinle gelecek sabah kilisenin önünde
buluşmaya ikna olacak. Ertesi
sabah olduğunda Commerical Row'un batı
tarafındaki Fr. Tully's
kilisesine gidin. Böylece bu görevi almış
olacaksınız. Tren
istasyonun zemin katına gidin makinanın en soldaki
deposunun
üzerinde repair skill'inizi kullanın. Daha sonra arkasında
biraz
yürüyün ve hala kilisenin önünde bulabileceğiniz Mrs. Wright'a
durumu
bildirip paranızı ya da parayı reddedip karma puanlarınızı alın.

NEW
CALIFORNIA REPUBLIC (NCR)
Hemen karşınıza çıkan çadırda Buster
isimli satıcıdan mal alabilirsiniz.
Korumalarının hepsinde Bozar
silahı bulunuyor. Çalmak isteyebilirsiniz

NCR'nin
dışındaki bu bölgeye Bazaar deniyor. Şehre girmeden önce tüm
grubunuzun
silahlarını cebine koyması gerekiyor. Aksi halde içeri
alınmazsınız.
Ve eğer içeride silahlarınızı çekerseniz polislerle
başınız belaya
girer.

Şehre girdiğinide gidip şerif Dumont'la konuşun. Onu şehir
girişinin
hemen güneyinde bulabilirsiniz (gri saçlı olan). Sizin
için Westin ve
Başkan Tandi'yle bir görüşme ayarlayacaktır.

Hastanede
Doktor Jubilee ile konuşun. Size eski bir madenci olan
Saltbeef'den
bahsedecek. Söylediğine göre bu adamda Vault 13'ün yerini
gösteren
bir harita varmış. Doktorun hemen arkasındaki raflarda bir-iki
şey
bulabilirsiniz.

Westin'in mekanının girişindeki görevliyle
konuşun. Eğer daha önce
şerifle konuşmuşsanız iş aradığınızı
söylediğinizde sizi içeri
alacaktır. Eve girmek için de yine
öncelikle kapıdaki korumayla (Felix)
konuşmanız gerek, size izin
verecek. Westin'le konuşun. Buraya onu
öldürmek için gelmiş olsanız
bile (Bkz. New Reno - Görev 7) öncelikle
onunla konuşun. Saltbeef'i
kapının hemen yanındaki barakada
bulabilirsiniz. Ona bir booze
verdiğinizde size Vault 13 hakkındaki tüm
bildiklerini anlatacaktır.
Bir harita yapmış ama Shady Sands'teki (şimdi
NCR'de tabii) doktor
çalmış. Gidip Dr. Jubilee'yle yeniden konuşun.
Size Saltbeef den
almış olduğu bir Elvis resminden bahsedecek ve onu
size $10000'a
satabileceğini söyleyecek. Eğer satın alıp incelerseniz
resmin
arkasında gerçekten de Vault 13'ün yerini gösteren bir harita
bulacaksınız.
Ama bu gerçekten pahalı bir yol, diğer yol için Vault 15
kısmına
bakabilirsiniz.

Şehrin KD köşesindeki Power Station'da Dorothy
adında bir kız ve robot
arkadaşı Toto'yu göreceksiniz. Toto intihar
etmek istiyor. Onu
intihardan vazgeçirebilirseniz 6000xp
kazanırsınız.

Bazaard'daki köle tacirlerinin batısındaki araba
mezarlığındaki adam
aracınıza $1000'a bir Blower takabilir.

Görevler
1.
Dr. Henry'den kağıtları alın - 1000xp ve $1000.
Bu görevi alabilmek
için öncelikle Görev 3'ü yapmalısınız. Duppo'nun
dükkanının
güneyindeki binaya gidip Dr. Henry'i bulun. Size kağıtları
vermeyebilir
ama kendiniz masasının üzerinden alabilirsiniz.

2. Bazaard'daki
köleleri kurtarın - 3000xp.
Brotherhood karakolunun kuzeyindeki
binada bulunan Elise ile konuşun.
Onlara katılmak isterseniz size
öncelikle bu görevi yapmanız gerektiğini
söyleyeceklerdir. Gidip tüm
köle tacirlerini öldürün ve köleleri
bulundukları kafeslerden
çıkarın. Bunu yaptığınızda dönüp Elise'ye rapor
verirseniz size bir
Asker Nişanı verecektir. Ayrıca arka odadaki
masanın üzerinden
haritayı da alabilirsiniz.

3. Hubologist'i öldürün - 2000xp.
Geceyarısından
sonra Bazaard'daki barın arka odasına Merk denilen adamla

konuşursanız size bu görevi verecektir. Hubologisti Dusty's Cantina'nın
kuzeyindeki binada bulabilirsiniz. Eğer onu öldürürken gürültü
çıkarırsanız
NCR'deki tüm polislerle başınız belaya girer. Bu yüzden
kurbanınız
üzerinde stimpak kullanın (3 tanesi yeter) ve 10 dakika
bekleyin.
İşte bu kadar

4.
Brahmin çapulcularını durdurun - 1000xp ve Vault 15'in yerini
öğrenirsiniz.
Westin'le
Vault 13 hakkında konuşun. Bu görevi yapmanız halinde size
bilgi
vermeye söz verecek. Gidip Felix'le konuşun. Gideceğiniz yere
vardığınızda
iki deathclaw'ın arasındaki konuşmayı dinleyin ve dönüp
Westin'e
duyduklarınızı anlatın. Eğer Bishop'un göreviyle
ilgileniyorsanız
artık Westin'i öldürebilirsiniz.

5. Gerekli parçaları ele
geçirin/Vault 15'e giriş hakkı kazanın - 5000xp
ve $6000.
Şerif
Dumont'la konuştuktan sonra Başkan Tandi'yle konuşabilirsiniz.
Tandi'nin
iki elemanından izin aldıktan sonra onunla yüz yüze görüşme
hakkı
kazanacaksınız (bu arada Tandi’nin ofisi GD'daki Hall of
Congress'de).
Onunla konuşunca size bu görevi verecek. Vault 15'in tüm
görevleri
tamamladıktan sonra gelip Tandi'yle yeniden konuşursanız size
ödülünüzü
verecektir. Ayrıca, eğer Spy Holodisk'i alabilmişseniz Vault
15'in
1. görevine de göz atabilirsiniz.

6. Westin'in holodiskini
Lynette'e ulaştırın - 1500xp, H&K G11 ve 2 x
Frag Grenade.
Eğer
Vault City - Görev 9'u almışsanız, Bishop'un diskini Westin'e
getirdiğinizde
size bir disk verip Lynette'e götürmenizi isteyecek. Bu
işlemi
yaptıktan sonra gidip Rendal'dan ödülünüzü alabilirsiniz.

7.
Mutagenic serumu bir super-mutant üzerinde deneyin - 1000xp ve Dr.
Henry'nin
sibernetik köpeği.
Dr. Henry'le konuşup görevi alın. Serumu aldıktan
sonra Bazaar'daki
barda bir mutant bulabilirsiniz. Serumu onun
üzerinde kullanıp geri
dönün, şimdi isterseniz köpeği alabilirsiniz.

VAULT
15
Görev 3'ten başlamalısınız.

Görevler
1. Spy Holodiski
NCR'deki yetkililere verin - 4000xp ve $4000.
NCR - Görev 5'i
yaptığınız için Gunther'dan ödülünüzü aldıktan sonra
onunla NCR'deki
casus hakkında konuşun. Hepsi bu.

2. Darion'u öldürün.
Görev
3'ü bitirdikten sonra Zeke'den alacağınız kartı kullanarak Vault
15'e
girin. Level 1 ve 2'deki tüm haydutları öldürdükten sonra Level 3'e
geçip dolapların birinden bulacağınız Tandi'nin istediği bilgisayar
parçalarını
alın. Darion'u GD'deki odalardan birinde bulacaksınız. Onu
öldürüp
bilgisayara girin. NCR'de bir casus olduğuna dair bilgileri bir
diske
kaydettikten sonra GB'deki odaya girip ilk bilgisayara bağlanın ve

Vault 13'ün yerini öğrenin. Şimdi Görev 4'ü yapabilirsiniz.

3.
Chrissy'yi kurtarın - 2500xp.
Gecekonduların arasında Rebecca isimli
kadını bulup konuşun. Kaybolan
kızını bulmamızı isteyecek. Bu arada
birinin sizi dinlediğini
farkedeceksiniz. Gidip doğudaki yolu
kapatan Daila ile konuşun ve ona
birinin geçip geçmediğini sorun.
Size izin verecek, doğudaki çıkış
bölgesinden diğer alana geçip
kapıda bekleyen Phil'e az önceki kaçan
adamı görüp görmediğini
sorun. Onunla konuşarak kavga etmeden Chrissy'i
alabilirsiniz.
Phil'in verdiği anahtarla gidip Chrissy'nin kapısını açın
ve biraz
konuştuktan sonra onu takip edip Rebecca'nın yanına dönün.
Rebecca'yla
ve daha sonra Zeke'yle konuşun. Şimdi 2. ve 4. Görevleri
yapabilirsiniz.

4.
NCR'yle olan anlaşmanızı tamamlayın.
Darion ve çetesini dağıttıktan
sonra dönüp Zeke'yle konuşun. Daha sonra
NCR'ye gidip Tandi ile
yeniden konuşun. Bundan sonrası için NCR - Görev
5'e bakabilirsiniz.

VAULT
13
Burayı bulduğunuz için 2000xp kazanacaksınız. Girişteki
deathcalw'a ateş
etmeyin sakın.

Görevler
1. Vault 13
bilgisayarını tamir edin - 9000xp ve G.E.C.K.
Gruthar'la konuşup
Level 3'deki bilgisayara bir göz atmak istediğinizi
söyleyin. Umarım
yanınızda bir Computer Voice Module vardır. Eğer yoksa
nasıl elde
edeceğinizi biliyorsunuz. Level 3'e inip Jimmy'yle konuşun.
Size
Military Base'in yerini söyleyecek. Sonra oradaki voice interface
terminalini
açın ve ses modülünü elinizdekiyle değiştirin. Dönüp
Gruthar'a
durumu haber verin. Terminali tamir ettiğiniz için 4000xp,
GECK'i
bulduğunuz için 5000xp kazanacaksınız. Şimdi Level 3'e dönüp
depodaki
tüm malları alın, NavCom parçalarını almayı unutmayın. Artık
Arroyo'ya
dönüp GECK'i gösterebilirsiniz.

2. Goris'le konuşun.
Level
3'de GB'daki odada göreceğiniz yaratığın adı Goris ve isterseniz
grubunuza
katılabilir. Silah olarak sadece pençelerini kullanabilir ama
onları
yabana atmamak gerek.

MILITARY BASE
Dışarıdaki çadırları
araştırıp işe yarar şeyleri alın. Biraz dinamit ve
ip bulacağınız
bir barakadan bunları alın. Etrafta eski bir maden aracı
da var.
Hemen onun yanından metal değneği alın ve değneği araca koyun,
dinamitleri
de koyup aracı kayalıklara doğru itin. Military Base'e
girebildiğiniz
için 5000xp kazanacaksınız.

Level 1
Farelere dikkat edin,
ısırırlarsa radyasyona maruz kalırsınız. GB
köşesindeki dinamoyu
tamir ederseniz 1500xp kazanabilirsiniz. Asansöre
gidin yanlarındaki
sandıklardan işinize yarar şeyleri alın. Level 2'ye
geçmeden önce
grubunuzdaki zayıf elemanları burada bırakırsanız iyi
olur.

Level
2
Yapmanız gereken tek şey size saldıran herkese saldırmak ve
heryeri
araştırıp işe yarar şeyleri almaktan ibaret. Bu katta bir
power armor ve
6 tane super stimpak almanız gerekenlerin başında
gelmeli. Dikkat edin
heryer super-mutant dolu, bir tanesinde de
plasma rifle bulunuyor.

Level 3
GD'daki odadan Green Memory
Module'ü alın. Mutantları temizleyip
yolunuza devam edin.

Level
4
Hemen girişin yanındaki odada bulunan yatağın altında gizli bir
sandık
var. Onu kaçırmayın. İlerleyip Melchior'la tanışın. Onu
öldürdükten
sonra arkasındaki sandıktan Gauss Pistol'u almayı
unutmayın.

NEW SAN FRANCISCO
İlk geldiğiniz yerin adı
Chinatown. Doğudaki Red 888 Guns isimli
mağazada oldukça iyi mallar
bulabilirsiniz. Aynı şekilde batıdaki Flying
Dragon 8 isimli yerde
de aynısı gibi güzel parçalar var. Masaların
üzerine bakmayı
unutmayın.

Sokaktaki ringde dövüşenler gözünüzden kaçmayacaktır.
Eğer dövüşmek
isterseniz Dragon'a veya Lo Pan'a karşı
dövüşebilirsiniz. Burada Dragon
iyi tarafı, Lo Pan ise kötü tarafı
simgeliyor İkisinden birini öldürünce
2000xp, gidip diğerine haber
verince 3000xp kazanırsınız.

Dümdüz ilerleyip geçiş bölgesinden
diğer alana geçerseniz rıhtıma
ulaşırsınız. Gemideki General
Store'da bir Electronic Lockpick MKII
bulabilirsiniz.

Dümdüz
gittikten sonra doğudaki alandan diğer bölgeye geçerseniz bir
uzay
mekiğiyle karşılaşırsınız. Merdivenlerden aşağı indiğinizde
Hubologistlerin
merkezine gelmiş olursunuz İsterseniz burada bir
hubologist
olabilirsiniz. Daha sonra gidip AHS-7'yle konuşursanız size
Görev
4'ü verecektir ama Hubologistlere katılmanız pek de iyi olmaz...
Yine
aynı yerde GD'daki odada Crocket, Power Armor'unuzu Advanced Power
Armor'a
çevirebilir. Tabi $10000 öderseniz.

Kentin doğusundaki Shi
sarayında bilgisayarı hackleyebilir ve 3000xp
kazanabilirsiniz.
Ayrıca aynı şekilde tankere benzin de
sağlayabilirsiniz ama tabii
önce bu görevi almanız gerekir. Shi'lerin
bilgisayarını hacklemeniz
tabii onları size düşman yapacaktır. Bu yol
tavsiye olunmaz, benzin
bulmanın daha kolay yolları da var (Bkz. Görev
7).

Burada
Görev 10'dan başlamalısınız.

Görevler
1. Bilgisayarın
çalışması için NavCom parçası gerek.
Bkz. Vault 13 - Görev 1.

2.
Bilgisayara erişmeniz için bir FOB gerekli.
Bkz. Navarro - Görev 3.

3.
Shi imparatorunu öldürün.
AHS-9'u öldürdüğünüzde (Bkz. Görev 5) size
bunun yerine Ken Lee ve Shi
imparatorunu öldürmenizi teklif edecek.
Daha önce söylediğim gibi
Shi'lerle düşman olmanız pek iyi olmaz. O
yüzden Shi'lerden yana olup
Hubologistleri öldürmeniz daha iyi olur


4. Badger'i öldürün.
Hubologist olmaya niyetiniz
yoksa daha sonra Badger'e ihtiyacımız
olacak, yani bu görevi
sallıyoruz

5. AHS-9'u öldürün - 5000xp.
Hubologistlerin
merkezinde doğu tarafındaki odada takım elbiseli bir
adam
göreceksiniz. İşte bu AHS-9 oluyor. Size kendisi yerine Ken Lee ve
Shi
imparatorunu öldürmenizi teklif edecek. Bunu kabul etmeyip tüm
hubologistleri
öldürün. Geri dönüp Ken Lee'ye durumu haber verirseniz
size
bilgisayarın şifresini verecektir. Böylece bilgisayarı kullanarak
tankere
benzin aktarabileceksiniz. Benzini bulunca Görev 7'yi de
tamamlamış
oluyorsunuz.

6. Shi'lere vertibird planlarını verin - 5000xp.
Steel
Palace'da Ken Lee ile konuşun. Eğer Dr. Wong'a planları vermeyi
kabul
ederseniz (Dr. Wong, Chip'in dalağını aldığımız kişi oluyor - Bkz.

Görev 9) imparatoru görmenize izin verecek (imparator dediği de
bilgisayar),
tabii Görev 5'i de yapmanız gerekiyor. Planları önce
Brotherhood'lara
vermeniz gerek (Bkz. Görev 10) ki Brotherhood binasına
girebilesiniz.
Ama bu birşeyi değiştirmeyecek çünkü onlar sadece
planların bir
kopyasını alacaklar. Yani hala orijinallerini getirip Dr.
Wong'a
verebilirsiniz.

7. Tankere benzin sağlayın - 5000xp.
Bkz.
Görev 5. Vertibird planlarını alamazsanız izinsiz olarak Shi
bilgisayarını
hackleyip benzin sağlayabilirsiniz. Aslında bu görevin
daha kolay
bir yolu var. Kimseyle uğraşmadan direk Badger'in kız
arkadaşını
kurtarın (Bkz. Görev Cool. Sonra gidip Badger'la konuşursanız
sizin için Shi ya
da Hubologistlerin bilgisayarına girip tankere benzin
sağlayacaktır.
Böylece Navarro'ya gitmenize de gerek kalmaz. Tabii
Brotherhood
binasında kaçıracaklarınızı göze alabilirseniz (Bkz.
Brotherhood of
Steel).

8. Badger'in kız arkadaşını bulun - 5000xp.
Badger'i
General Store'un arkasındaki odada bulabilirsiniz. Konuşmadan
sonra
arkadaki merdivenlerden aşağı inin. Tüm yaratıkları temizleyin ve
kızı
alıp Badger'e götürün. Tekrar Badger'la konuştuktan sonra gidip
kaptanla
konuşabilirsiniz. Kaptanın kamarasına ulaşmak için bara girip
merdivenlerden
yukarı çıkın. Geminin gidebilmesi için üç parçaya
ihtiyacı olduğunu
söyleyecek. Bu parçaları Görev 1, 2 ve 7'ye bakarak
bulabilirsiniz.

9.
Chip'in dalağını bulun - 5000xp.
Tankerdeki General Store'un
GD'sundaki kel adam Chip oluyor. Onunla
konuştuktan sonra
Chinatown'a gidip dalağı almış olan Lao Chou'yla
konuşun. O da size
dalağı Dr. Wong'a verdiğini söyleyecek. Steel
Palace'a gidip Wong'u
bulun ve konuşup dalağı alın (2000xp). Chip'le
yeniden
konuştuğunuzda sizden Dr. Fung'la konuşup dalağı yerleştirmesini

istemenizi isteyecek. Dediğini yapın ve Chip'le yeniden konuşun. Bir
gün
bekleyip onunla yeniden konuşursanız size biraz bilgi verecek ama
pek
de önemli değil verdiği bilgiler (3000xp)...

10. Vertibird
planlarını Brotherhood of Steel'e ulaştırın - 23500xp ve
Brotherhood
binasına giriş izni.
Brotherhood binasına gidip Matthew'le konuşun.
Navarro'ya gidip planları
almanızı isteyecek ayrıca arkadaşlarınızı
burada bırakmanızın iyi
olacağını söyleyecek. İyi fikir. Navarro'ya
gidip planları
getirdiğinizde (Bkz. Navarro) artık binaya
girebilirsiniz...

Brotherhood of Steel
Tüm memory modüllerini
yanınıza alın. Bilgisayarın yanındaki terminal
aracılığıyla
sağlığınızı düzeltebilir ve aşağıdaki upgrade'leri beleşe
yapabilirsiniz:
ST
- Kırmızı Memory Module (2 hafta)
IN - Sarı Memory Module (4 hafta)
PE
- Yeşil Memory Module (2 hafta)
CH - Mavi Memory Module (3 hafta)
İstediklerini
yaptıktan sonra güneydeki odada bulunan dolaplara göz
atmayı
unutmayın. Harika mallar sizi bekliyor. Hatta sayayım:
Brotherhood
Armor, Power Armor, YK32 Pulse Pistol, YK42B Pulse Rifle.

Şimdi
Görev 8 ile devam edebilirsiniz.

Enclave'e Gidiş
NavCom
parçalarını, Tanker FOB'unu ve benzini bulduktan sonra yolculuğa
hazırsınız
demektir. Ama ondan önce arkadaşlarınızı yanınıza alıp
almayacağınıza
karar vermelisiniz. Gizlilik ve sessizlikle halletmek
isterseniz
yalnız gidin, yok kaba kuvvete başvuracağım derseniz onları
da alın
çünkü zaten hepsini tek başınıza 'dövmeniz' çok zor. Onları
rıhtımda
bırakabilirsiniz, döndüğünüzde sizi orada bekliyor
olacaklardır.
Enclave'de onlara 'Ben gelene kadar burada bekleyin'
derken dikkatli
olun çünkü bu onları son görüşünüz olabilir. Ayrıca
Markus'u
götürürseniz direk olarak üzerinize ateş açılacaktır. Her
neyse,
parçaların hepsini bulduktan sonra tankerin altına inip batıdaki
kilitli
kapının yanındaki aygıtın üzerinde FOB'u kullanın (2000xp). Kapı

açılınca merdivenden çıkıp bilgisayar üzerinde NavCom'u kullanın
(2000xp).
Son olarak kaptanın bulunduğu yere gidip oradaki bilgisayı
kullanarak
yolculuğa başlayın (15000xp). Devamı için Enclave bölümüne
bakabilirsiniz.

NAVARRO
Buraya
ulaştığınızda Chris adında biri sizi karşılayacak. Eğer yanlış
cevaplar
verirseniz üssü alarma geçirecektir o yüzden dikkatli olun.
Dördüncü
seçeneği seçerek konuşabilirsiniz ya da sadece etrafa
baktığınızı
söyleyin. Ondan kurtulduğunuzda artık onu öldürebilirsiniz.
İster
şimdi ister dönüşte, farketmez. Daha sonra kuzeye gidip geçiş
bölgesinden
üsse ulaşın. Kapıdaki adama yeni olduğunuzu söyleyip üsse
giriş
iznini alın. O size gidip durumu rapor etmenizi söyleyecek ama
yapmayın.
Artık üste istediğiniz gibi dolaşabilirsiniz.

Girişin hemen
batısındaki binada ahçı Cookie'yi göreceksiniz. Ona
istediğiniz tüm
soruları sorun, mükemmel bir bilgi kaynağıdır kendisi.

Vertibird
planlarını almanız için yapmanız gerekenler şu: Cookie'den
gerekli
bilgileri aldıktan sonra ilk önce gidip Quincy'le konuşacağız.
Onu
uçağın olduğu binanın doğusundaki ikinci binada bulabilirsiniz.
Vertibird
planları için geldiğinizi söylediğinizde sizi kimin
gönderdiğini
soracak. Raul cevabını verin. Sonra size alıp kendin götür
falan
gibisinden bişey diyecek. Sizde onun arkasındaki dolaptan planları

alacaksınız tabii ki. Daha sonra uçağın olduğu binadaki Raul'la konuşun
ve Quincy'nin onu çağırdığını söyleyin. O gittiğinde dilediğiniz gibi
araştırma
yapabilirsiniz. Tüm dolapları araştırın. Almanız gereken tek
şey K9
motivator ama elbette hoşunuza giden herşeyi yükleyin sırtınıza.

Üsse
giriş izni aldıktan sonra mutlaka tüm dolapları karıştırın. Burada
bir
Advanced Power Armor bulabilirsiniz.

Görevler
1. Deathclaw'ı
serbest bırakın - 1500xp.
Üsteki herhangi bir merdivenden Level 1'e
indiğinizde bir köpek ve bilim
adamının olduğu odayı göreceksiniz.
İçeri girin ve kapıyı arkanızdan
kapayın. Adamla biraz gevezelik
ettikten sonra öldürün ve üzerinden mavi
geçiş kartını alın. Şimdi
güneydeki odada bulunan Deathclaw'ın yanına
girin ve onunla
konuştuktan sonra kilitli kapı üzerinde mavi kartı
kullanıp onu
serbest bırakın. Ya da eğer üste katliam yapmak isterseniz
size
katılması için onu ikna edebilirsiniz.

2. K9'u tamir edin -
3500xp.
Raul'un dolabından aldığınız motivator'ı köpek üzerinde
kullanın. Eğer
isterseniz köpek size katılacaktır ama artık oyunun
bu aşamasında yeteri
kadar npc almış olmanız gerekir. Eğer boş
yeriniz varsa köpeği alın
yoksa köpek hiçbir elemanınızın yerini
tutamaz.

3. FOB'u ele geçirin - 3500xp.
Level 1'de commander's
office odası var. Orayı bulun ama içeri girmeniz
için kapıdaki
nöbetçiden izin koparmanız gerekiyor. Eğer üssü yok etmeye

niyetliyseniz şu anın ateşe başlamak için iyi bir zaman olduğunu
söylemeliyim.
Aksi halde göevliye işiniz olduğunu söyleyin ve fob'un
yanlış
ellere düşmesi gibi birşeyler saçmalayın (Cookie'yle konuşmuş
olmanız
gerek). Sizi içeri alacak. Odanın doğusundaki dolaptan
istediğinizi
alın ve bitti.

Enclave'e gitmeden önce yanınıza almanız
gerekenler:
- Plastik patlayıcılar (Enclave'de bulabilirsiniz)
-
G.E.C.K (Enclave'de bulabilirsiniz)
- En az 8 tane super stimpak
(savaşmak istemeyenler için)
- Bolca silah ve cephane (savaşmak
isteyenler için)
- Arkadaşlarınız (savaşmak isteyenler için- iyi
donanımlı olmalarına
dikkat)
- Advanced Power Armor (savaşmak
isteseniz de istemeseniz de lazım
olacak )

ENCLAVE
Öncelikle eğer burada hiçkimseye bulaşmak
istemiyorsanız üzerinize
Advanced Power Armor giymek zorundasınız.
Bu kısmı işini sessizce
halletmek isteyenler için yazıyorum çünkü
eğer dövüşmek istiyorsanız tek
yapmanız gereken önünüze çıkan
-istisnasız- herkesi öldürmek. Her
neyse, giysinizi kuşanıp üsse
girin. Öncelikle güneydeki merdivenden
inmeden doğuya gidin ve tüm
odaları araştırın, işinize yarar herşeyi
alın (şu aşamadan sonra
neye yararlar orasını bilemem). Etraftaki
malları almanıza kimse
sesini çıkarmayacaktır yeter ki giysinizi
çıkarmayın. İşiniz bitince
ana girişe dönün ve güneydeki merdivenden
aşağı inin.

Level 1
Yine
heryeri araştırın. Ayrıca bu katta köyünüzdeki kişilerin konduğu
hücreleri
de görebilirsiniz. Sağdan birinci hücredeki Elder'la
konuşabilirsiniz.
Daha sonra güneydeki merdivenlerden aşağı inin.

Level 2
Burada
küçük bir puzzle sizi bekliyor. Aslında kolay ama yerlerin
elektrikli
olması işi zorlaştırıyor. Bu bölümde birçok oda ve içlerinde
de bir
bilgisayar göreceksiniz. Her bir bilgisayarı kullandığınızda bazı

odaların kapısı açılırken bazılarının kapısı kapanıyor. Yapmanız
gereken
uygun kombinasyonları kullanarak en güneydeki odaya ulaşmak.
Yalnız
o odanın kapınısı açabilmeniz için üzerinizde G.E.C.K olması
lazım.
Bu küçük odaların haricinde doğu ve batıda iki tane de büyük oda
var.
Ama içeri girmeden buraları göremezsiniz. Odalardan birindeki
dolaptan
-eğer gelirken yanınıza almamışsanız- G.E.C.K'i alabilirsiniz.
Ayrıca
çeşitli malzemeler de bulabilirsiniz tabii. En güneydeki odaya
ulaşınca
merdivenleri kullanıp diğer kata inin.

Level 3
Başkanın
ofisine girip onunla konuşun. Konuşma bittiğinde üzerinde 8
tane
super stimpak kullanın, 10dk bekleyin ve üzerinden Presidential
Passkey'i
alın. Daha sonra KB'daki odaya gidip doktorla konuşun ve onu
FEV
virüsünü yayması konusunda ikna edin. Merak etmeyin, virüsün size
bir
zararı olmayacak. İşiniz bitince kuzeydeki merdivenden aşağı kata
inin.

Level
4
Doğudaki üç bilgisayarlı ve üç bilim adamlı odaya girip adamların
virüsten
ölmelerini bekleyin. Daha sonra ortadaki bilgisayarın yanına
yaklaşıp
birkaç tane plastik patlayıcı bırakın ve güneydeki
merdivenlerden
çıkın.

Big Boss
Kendinizi direk level 1'de bulacaksınız.
Buradan ana girişe gidin,
buranın hemen önündeki odada bekleyenler
size saldırmayacaktır (tabii
Advanced Power Armor'unuz üzerinizdeyse
ve sessiz yolu takip
etmişseniz). Ana girişin ortasında Big Boss
Horrigan'ı göreceksiniz ama
sakın ona yaklaşmayın! Güneydeki duvara
yakın yürüyüp bilgisayarın
yanına gelin ve onu kullanarak counter
insurgency'i aktive edin (user
olarak başkanı seçin). Bunu
yaptığınızda salondaki bütün taretler
Horrigan'ı hedef alacak. Siz
isterseniz saldırın, isterseniz seyredin.
Horrigan hepsini yok
etmeyi başarsa bile az bir hakkı kalacaktır (toplam
999 HP'si var),
gerisini de siz hallederseniz. Onu öldürdükten sonra az
önceki odada
bulunanlar da gelecektir ama onları dert etmeyin. Horrigan
ölünce
kapıdan çıkın ve oyunu bitirin.

kolay gelsin


FALLOUT 2 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Fallout 2 Tamçözüm
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ForumYoLu :: Oyun Genel :: Oyun Tamçözümleri-
Buraya geçin: